Jump to content
Geplaatst:
comment_1753041

Misschien ben ik hier een beetje vroeg mee, maar voor de genen die al weten welke game zij beter of leuker vinden heb ik een pol geopent.

Ikzelf vind Black Ops beter. De singelplayer heeft een enorm goed en meeslepend verhaal. Buiten dat om zit er ook ontzettend veel actie in. Kortom, voor mij was de singelplayer vermakelijk en spectaculairder dan ooit te voren.

Ook vind ik dat er met de multiplayer niets mis is. Qua gameplay verschilt er niet veel met Modern Warfare 2. De graphics zijn "iets" minder mooi, maar evengoed mooi. CoD Black Ops heeft bepaalde kill streaks die ik leuker vind dan in Modern Warfare 2, niet omdat ze nieuw zijn.

Het aanpassen van je wapen is uitgebreider dan ooit. Omdat er een heleboel te "customizen" is, spreekt ook de multiplayer van Call of Duty Black ops mij meer aan.

Wat vinden jullie? Geef A.u.b aan waarom je één van de games leuker of beter vind. :)

Bewerkt: door frankyyguy

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 7.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ALLEEN stemmen als je beide games gespeelt hebt S.v.p 46 leden hebben gestemd

1. 1. Welke game vinden jullie beter of leuker?

• Call of Duty: Black Ops! Want...
      34
    • Modern Warfare 2! Want...
      12

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1801707

MW2 overduidelijk.

Ik vind dat bij BO te veel spawnkillers zijn enzo.

Dat vindt ik juist niet, aangezien killstreaks weinig zoom hebben om je 1,2,3 af te knallen . Terwijl je in MW2 met je AC-130/Chopper Gunner je gewoon recht de spawn in schoot en ze gewoon voor je neus spawnden. Alleen Firing Range en Nuketown hebben veel spawnkillers, de rest echt niet. En misschien ligt het aan je speelstijl, als wat defensiever speelt (lees: Camperig) is het makkelijk om jouw team dan te spawntrappen want door te bewegen veranderd de spawn constant, speel je zoals hierboven vermeld dan veranderen ze meestal amper.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.