ik heb net mijn nieuwe pc en ik loop nu al tegen problemen aan. Het zijn er twee, een grote en een kleinere.
--------------------------------------------
1. Niet werkend inlog scherm Social Club
Als ik IV of EFLC probeer te starten krijg ik heel vaak dit scherm:
Je kunt dus al zien dat de opmaak niet klopt, verder werken de knoppen niet. Wat ook raar is: als ik IV start staat er nog steeds "Play EFLC".
2. ELFC start niet
Als ik dan een keer het goeie inlogscherm te pakken krijg start EFLC niet goed op. Het spel begint, maar direct na de eerste twee disclaimer-schermen crasht het spel en wordt ik weer naar mijn bureaublad terug gestuurd met de melding "EFLC werkt niet meer".
Informatie over de huidige situatie:
- Windows 7 Professional (x64)
- GTA IV geïnstalleerd vanaf DVD en direct daarna handmatig, zonder tussenstappen, geüpdatet naar versie 1.0.7.0
- GTA EFLC geïnstalleerd vanaf DVD en verder niks aan veranderd.
- Bij beide spellen gebruik ik -memrestrict
Weten jullie voor beide problemen een oplossing? Dit zou me erg helpen.
Hoi iedereen,
ik heb net mijn nieuwe pc en ik loop nu al tegen problemen aan. Het zijn er twee, een grote en een kleinere.
1. Niet werkend inlog scherm Social Club
Als ik IV of EFLC probeer te starten krijg ik heel vaak dit scherm:
Je kunt dus al zien dat de opmaak niet klopt, verder werken de knoppen niet. Wat ook raar is: als ik IV start staat er nog steeds "Play EFLC".
2. ELFC start niet
Als ik dan een keer het goeie inlogscherm te pakken krijg start EFLC niet goed op. Het spel begint, maar direct na de eerste twee disclaimer-schermen crasht het spel en wordt ik weer naar mijn bureaublad terug gestuurd met de melding "EFLC werkt niet meer".
Informatie over de huidige situatie:
- Windows 7 Professional (x64)
- GTA IV geïnstalleerd vanaf DVD en direct daarna handmatig, zonder tussenstappen, geüpdatet naar versie 1.0.7.0
- GTA EFLC geïnstalleerd vanaf DVD en verder niks aan veranderd.
- Bij beide spellen gebruik ik -memrestrict
Weten jullie voor beide problemen een oplossing? Dit zou me erg helpen.