Geplaatst: 14 november 201014 jaren comment_1753541 Ik zit voor het eerst in tijden op GTA sa Wilde er Cleo mods op zetten Cleo 3 en 4 vaak gedownload en GTA sa 5 keer opnieuw GEHERINSTALEERD doordat me hele gta niet meer werkte (Nu maak ik gewoon back ups) Ik ben er nu 2 weken mee bezig maar het lukt me niet :'( hier vond ik dat je bass.dll moet vervangen door bass 2.4.6 Hier is die link waar ik ze zou kunnen downloaden: http://www.un4seen.com/ Ik heb er een paar gedownload maar dan loopt GTA nog steeds vast! Hier nog even wat info: GTA is ondertussen helemaal schoon (geen mods of Cleo) Ik heb versie 1.0 Alvast bedankt Bewerkt: 16 november 201014 jaren door robje.msn verplaatst vanuit SA: Technische Problemen
Geplaatst: 15 november 201014 jaren comment_1753722 [..] en GTA sa 5 keer opnieuw gedownload! Hoe bedoel je?
Geplaatst: 15 november 201014 jaren Auteur comment_1753789 [..] en GTA sa 5 keer opnieuw gedownload! Hoe bedoel je? omdat me gta helemaal naar de knoppe was
Geplaatst: 15 november 201014 jaren comment_1753885 Nee, wat bedoel je met dat je het opnieuw gedownload hebt? Per torrent of?
Geplaatst: 15 november 201014 jaren Auteur comment_1753947 1. Gta werkte niet meer omdat ik iets kreeg verzenden \ niet verzenden 2. Op uninstall geklikt 3. Cd'tje erin en instaleren 4. Opnieuw proberen 5. Nu maak ik gewoon back ups (wel zo handig) Ik snap niet echt wrrm dit nodig is? Mvg Robin
Geplaatst: 15 november 201014 jaren comment_1753954 Dit noem je herinstalleren, niet opnieuw downloaden. Dit moest ik even zeker weten, aangezien we mensen niet helpen als zij het spel illegaal verkregen hebben.
Geplaatst: 16 november 201014 jaren Auteur comment_1754354 O ja ik snap het Ik heb het aangepast daarboven Ik heb die cd van me neef gekregen tijd geleden Maar zou je misschien weten wat er mis is mvg robin Bewerkt: 16 november 201014 jaren door robje.msn
Ik zit voor het eerst in tijden op GTA sa
Wilde er Cleo mods op zetten
Cleo 3 en 4 vaak gedownload en GTA sa 5 keer opnieuw GEHERINSTALEERD doordat me hele gta niet meer werkte
(Nu maak ik gewoon back ups)
Ik ben er nu 2 weken mee bezig maar het lukt me niet :'(
hier vond ik dat je bass.dll moet vervangen door bass 2.4.6
Hier is die link waar ik ze zou kunnen downloaden: http://www.un4seen.com/
Ik heb er een paar gedownload maar dan loopt GTA nog steeds vast!
Hier nog even wat info:
GTA is ondertussen helemaal schoon (geen mods of Cleo)
Ik heb versie 1.0
Alvast bedankt
Bewerkt: door robje.msn
verplaatst vanuit SA: Technische Problemen