Geplaatst: 15 november 201014 jaren comment_1753842 Hoe komen jullie aan je geld als je de 100% heb behaald? Ik jaag nogal vaak minigunkogels er doorheen namelijk xD
Geplaatst: 19 november 201014 jaren comment_1755754 Ik had toevallig nog een plaatje in m'n bijlagen staan.. tada: Of anders gewoon via WikiGTA: Rhino > Vindplaats Als ik het niet goed had is die tank alleen toegankelijk na Bringing the hous down ? Zou men wel willen.. Maar helaas, deze staat er pas na het voltooien van het spel voor de volle 100%. Maar laat er nu net in de titel staat dat hij deze al heeft..
Geplaatst: 16 januari 201213 jaren comment_1918074 1 ding; waarom geld verdienen? Okay, revolver etc koop ik ook in ammunation, maar minigun kan je makkelijk besparen... Door naar het vliegveld te gaan, die M*zoveel* te nemen, En dan die missie met dat geweer te doen... dubbel kogels... Of gewoon met 100 kogels. 100% = toch oneindig kogels, volgens mij... En je kan dermee springen... xD Hint: koop 1 goed wapen, niet 5 troepjes.
Hoe komen jullie aan je geld als je de 100% heb behaald? Ik jaag nogal vaak minigunkogels er doorheen namelijk xD