Geplaatst: 15 november 201014 jaren comment_1754037 Ik vroeg me af hoe je die gele pijlen weg kan halen die bijv bij CJ house staan? en ik zoek zeg maar een drop syteem maar kan niet vinden het is zeg maar als je dood gaat dat dan je wapens die je bij had op de grond komen te liggen. Als iemand me hiermee kan helpen stel ik dat zeer op prijs
Geplaatst: 16 november 201014 jaren comment_1754433 welke pijlen, diegene op de weg, die kan je niet weghalen, mischien kan je er met een object editor iets overheen doen waardoor je ze niet meer ziet maar anders niet. en dat drop systeem is volgens mij niet zo heel moeilijk te maken. volgens mij kan dat gewoon met GetPlayerWeaponData en CreatePickup en OnPlayerPickupPickup laat maar:P je moet ook de id's van de spelers verkrijgen en de data opslaan in variables enzo, een vervelend werkje om te maken.
Geplaatst: 20 november 201014 jaren Auteur comment_1756077 welke pijlen, diegene op de weg, die kan je niet weghalen, mischien kan je er met een object editor iets overheen doen waardoor je ze niet meer ziet maar anders niet. ik bedoel de gene waar die zeg maar bij CJ huis staat om naar binnen te komen
Geplaatst: 20 november 201014 jaren comment_1756103 De gele pijlen (enex genoemd) haal je weg met de functie DisableInteriorEnterExits(). Een drop systeem voor wapens is - zoals Morph1 al zei - vrij ingewikkeld te maken; maar ik ben er vrij zeker van dat er op het SA-MP forum wel iets te vinden is. Zoek maar eens 'n keertje op GetPlayerWeaponData.
Ik vroeg me af hoe je die gele pijlen weg kan halen die bijv bij CJ house staan?
en ik zoek zeg maar een drop syteem maar kan niet vinden
het is zeg maar als je dood gaat dat dan je wapens die je bij had op de grond komen te liggen.
Als iemand me hiermee kan helpen stel ik dat zeer op prijs