Jump to content
Geplaatst:
comment_1755573

Eigenlijk vreemd dat hier nog geen topic over is, maar welke tekenfilms keken jullie toen jullie klein waren? Ik keek toen ik vooral deze programma's:

• Pokémon (Alleen de eerste drie seizoenen)
  • Digimon
  • Life with Louie
  • Shin Chan
  • Medabots
  • Bush Bush
  • Programma waarvan ik de naam niet meer weet, het gaat over een mol wiens zoon een eend is (?). ''Ik was wel eerder vrolijk, maar zo vrolijk was ik nooit!''
  • Kids from room 402

Welke programma's vonden jullie leuk? En welke absoluut niet!? Kijken jullie deze programma's nog ooit (op internet)?

• Reacties 153
  • Bezichtigingen 13.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1788483

Ik heb niet de tijd genomen om de hele thread opnieuw door te spitten, maar plotseling kwamen De Moomins weer in me op:

Dat vond ik vroeger een geweldige serie. Leuk getekend, koddige figuurtjes, en de intro tune kan ik nog steeds meezingen. 8)

• 3 years later...
Geplaatst:
comment_2268939

Ik heb sinds kort begonnen om Pokémon vanaf seizoen 1 terug te kijken. Vele herinneringen komen weer naar boven, en ik weet praktisch alles nog. Nu ben ik aangekomen waar Ash zijn Butterfree laat gaan, en dan zit er dit liedje bij (overigens ook bij Pikachu's afscheid). Je krijgt er (bijna) traanogen van.

EDIT:

Betere versie :)

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
comment_2270462

Of deze serie hier al eens genoemd is weet ik niet. Als dat wel het geval is, dan is dit nogmaals een mooie herinnering aan één van de tekenfilms die ik veel heb gezien. Rocket Power!

Rocket_Power.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.