Jump to content
Geplaatst:
comment_1755573

Eigenlijk vreemd dat hier nog geen topic over is, maar welke tekenfilms keken jullie toen jullie klein waren? Ik keek toen ik vooral deze programma's:

• Pokémon (Alleen de eerste drie seizoenen)
  • Digimon
  • Life with Louie
  • Shin Chan
  • Medabots
  • Bush Bush
  • Programma waarvan ik de naam niet meer weet, het gaat over een mol wiens zoon een eend is (?). ''Ik was wel eerder vrolijk, maar zo vrolijk was ik nooit!''
  • Kids from room 402

Welke programma's vonden jullie leuk? En welke absoluut niet!? Kijken jullie deze programma's nog ooit (op internet)?

• Reacties 153
  • Bezichtigingen 13.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1756608

Bassie & Adriaan is geen tekenfilmserie :7 , maar ik begrijp wel dat jullie dat hierbij pleuren.

Door dit topic heb ik zin om alles te herbekijken van vroeger :7

Wie niet ?

Dan zul je toch echt weer moeten gaan betalen, sommige series staan echter wel op internet.. Maar dat is illegaal.

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_1756698

Star Street

Maple Town

Alles wat hier genoemd is (Boes, Ovide, etc)

Er was eens....(Wij hebben het Leven hier thuis, erg leuk!)

My little pony.

Freggels

Wordt vervolgd. "Ik ben Pietje, 7 jaar en ik doe Donald Duck na..KWAAAAK!"

Geplaatst:
comment_1756704

Ik mis de programma's van vroeger. Wie kent hier de Bikermice from Mars? Dat kwam op Fox Kids. Dat keek ik dagelijks. Als ik nu kijk naar de bagger die op TV komt, Fanboy & chum chum ofzo, dan denk ik nog vaak "waar gaat het heen mensen..."

Geplaatst:
comment_1756855

Bassie & Adriaan is geen tekenfilmserie :7 , maar ik begrijp wel dat jullie dat hierbij pleuren.

Door dit topic heb ik zin om alles te herbekijken van vroeger :7

Wie niet ?

Dan zul je toch echt weer moeten gaan betalen, sommige series staan echter wel op internet.. Maar dat is illegaal.

Ik heb digitaal TV op mijn kamer. Is heel handig :)

Geplaatst:
comment_1756937

Ha ha, zulke dingen wat ik hier nu lees brengen herinneringen op.

Programma's wat ik me nog kan herinnerenen en ik leuk vond:

Bassie & Adriaan, wat vond ik dat toch een leuk programma.

Pokemon

Buurman en Buurman, wat heb ik hier om gelachen als klein kind en nog steeds eigenlijk

Tom en Jerry

Kids Next Door ofzoiets, dit was op Cartoon Network dit was altijd wel een leuk programma

En zo kan ik nog wel ff doorgaan..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.