Jump to content
Geplaatst:
comment_1755573

Eigenlijk vreemd dat hier nog geen topic over is, maar welke tekenfilms keken jullie toen jullie klein waren? Ik keek toen ik vooral deze programma's:

• Pokémon (Alleen de eerste drie seizoenen)
  • Digimon
  • Life with Louie
  • Shin Chan
  • Medabots
  • Bush Bush
  • Programma waarvan ik de naam niet meer weet, het gaat over een mol wiens zoon een eend is (?). ''Ik was wel eerder vrolijk, maar zo vrolijk was ik nooit!''
  • Kids from room 402

Welke programma's vonden jullie leuk? En welke absoluut niet!? Kijken jullie deze programma's nog ooit (op internet)?

• Reacties 153
  • Bezichtigingen 13.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1757754

Wat ik vroeger geweldig vond en nu op 19 jarige leeftijd nog steeds is Dick Dastardly and Mutley In Their Flying Machines. Drie mensen en een hond die in allerlei WO 1-vliegtuigen een postduif proberen neer te halen, uiteraard zonder succes en met een overdaad aan explosies. static.gif

worshippy.gif

Dat keek ik altijd op Boomerang toen ik bij een vriend vaak tussendemiddag bleef. Al die mannetjes waren wel geniale typetjes. icon_mrgreen.gif

Voor de liefhebbers; de lach van Muttley de hond:

http://www.youtube.c...feature=related

Geplaatst:
comment_1758167

Living with Louie!! Ik heb echt elke aflevering gekeken die ervan te vinden was! Echt een goede serie was dat! Veel beter dan die crap die nu op tv komt (Fanboy en Chumchum kuchkuch)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.