Ik heb EFLC (Episodes from liberty city) geinstalleerd. In het begin doet hij het wel en als ik een episode kies krijg ik nog wel het eerste filmpje te zien maar na dat filmpje
wordt het scherm zwart. Ik heb een half uur zitten wachten en hij doet het dan nog steeds niet! Ik heb EFLC voor op de computer.
Mijn systeem:
Windows 7 Home premium (x64)
Pentium® Dual-Core CPU E5300 @ 2.60 GHz 2.60 GHz
P.S voor de mensen die denken dat ik internet explorer 9 beta nog heb, dat is niet zo want ik heb die al verwijderd. En bij the lost and damned bij het eerste filmpje zie je de grond niet. Die is helemaal groen! :? :?
Kan iemand mij helpen?
Ik heb EFLC (Episodes from liberty city) geinstalleerd. In het begin doet hij het wel en als ik een episode kies krijg ik nog wel het eerste filmpje te zien maar na dat filmpje
wordt het scherm zwart. Ik heb een half uur zitten wachten en hij doet het dan nog steeds niet! Ik heb EFLC voor op de computer.
Mijn systeem:
Windows 7 Home premium (x64)
Pentium® Dual-Core CPU E5300 @ 2.60 GHz 2.60 GHz
P.S voor de mensen die denken dat ik internet explorer 9 beta nog heb, dat is niet zo want ik heb die al verwijderd. En bij the lost and damned bij het eerste filmpje zie je de grond niet. Die is helemaal groen!
:?
:?