- Reacties 32
- Bezichtigingen 10.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Morph1 12 posts
-
1112rutger 5 posts
-
MATHIJS 3 posts
-
powerkip96 2 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
[REL] [0.3C]Register en Login dialoog. V2.1
Voor verplicht Inloggen
idd, de veelbesproken nieuwe versie van samp is uit : 0.3C. dus dan moet mijn iets meer dan een maand oude release ook maar weer eens aangepast worden. tevens was de vorige versie van deze release nog wat rommelig, omdat ik wel het filterscript had geupdated en niet de codes die hier stonden etc. daarom om te verkomen dat dat weer gebeurt heb ik alleen maar het filterscript gepost en die vorige filterscript scheen ook niet helemaal foutloos te werken.
de Credits van dit script gaan gedeeltelijk naar Sandra voor het deel waarin in dit script word ingelogd en geregistreerd.
vanaf hier word het belangrijk XD
voor dit script heb je
dini by dracoblue,
dutils by dracoblue
dudb by dracoblue
sscanf2 by Y_Less
nodig.(klik op de namen voor download, hoe te gebruiken zit er bij)
er zijn in totaal 7 lijnen die aangepast moeten worden in het .pwn bestand, daar moet je namelijk een verkorte versie van je servernaam zetten. verkort??? ja verkort. voorbeeld:
(even voor admins, ik gebruik gewoon mijn eigen servernaam omdat ook iedereen zijn ip en servernaam in zijn sig komt en dat binnenkort ook bij mij gaat gebeuren.)
mijn servernaam is : "The Flying Dutchmen Roleplay/Stunt"
in de dialoog is het : "TFD RoleStunt"
nu zal je het wel begrijpen denk
de nummers van die lijnen zijn:
verder zitten er 6 commands bij:
er worden in totaal bij elke speler 9 dingen opgeslagen, dat zijn:
Download:
[0.3C] login/register dialog.pwn by Morph1Release fixed
[0.3C] login/register dialog.amx by Morph1Release fixed
Release fixed omdat dialogID's niet klopten, ik maakte ze aan als 153 t/t 157 en verwerkte ze als 1 t/m 5. (nu hebben de dialogen de id's 1 t/m 5)
ik hoop dat iedereen er veel aan heeft en al mocht je nog problemen of vragen hebben kun je een berichtje hieronder achterlaten of mij een pm sturen. have fun
©Morph1, Special Thanks to Sandra.
Bewerkt: door Morph1