Jump to content
Geplaatst:
comment_724195

Scarface: The World Is Yours

Ontwikkelaar: Radical Entertainment

Uitgever: Sierra Entertainment, Universal Studios, Vivendi Games

Genre: Action, Adventure

Platforms: PlayStation 2, Wii, Microsoft Windows, Xbox

Aantal spelers: N.B.

Release: 25 juli 2006

Demo: N.B.

Hallo,ik heb sinds kort SCarface voor de PS2.maar ik zit nu bij South Beach and ik moet 2 hotels kopen en ze zijn elk 5,000,000$ maar ik heb nog maar 1,000,000$ op mijn rekening,weet iemand hoe ik veel geld krijg?

Bewerkt: door Visser23
3 miljoen topics samengevoegd ongeveer.

• Reacties 242
  • Bezichtigingen 37.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• ik had scarface net geinstalleerd, maar als ik m wil starten, krijg ik een melding van; Send-Don't send :S ik heb alle patches al gedownload, en ik draai scarface op xp dus ik zou echt niet weten w

• nee, hij is helemaal legaal, en hij is al 2 keer opnieuw geinstaleerd!

Posted Images

Featured Replies

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1799732

Ey,

Ik heb vandaag ondekt met Scarface dat je naar eilanden kan gaan buiten Miami en ik vroeg me af of je ook naar Sosa's huis kan wanneer je het spel hebt uitgespeeld.

Mzzl

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1831432

Sinds vanmorgen ben ik weer eens begonnen aan een oude game namelijk Scarface The world is yours. Na het installeren krijg ik een erg rare "glitch" (tenminste als het een glitch is) IK zie namelijk alleen maar Tony staan in het niets. Ik zie het tapijt en de zon maar voor de rest is er niks te zien in het hele spel.

Weet iemand wat dit is en/of hoe ik dit kan oplossen? Ik hoorde wel ergens dat het aan je OS lag.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1843689

die spel kan jij alleen met een legale Windows XP spelen,

zelfs Vista, Win7 met WinXP compatible helpt niet dus legale WinXP gebruiken en dan pas kan jij hem vlekkeloos spelen :)

Bewerkt: door SWYV

Geplaatst:
comment_1844143

die spel kan jij alleen met een legale Windows XP spelen,

zelfs Vista, Win7 met WinXP compatible helpt niet dus legale WinXP gebruiken en dan pas kan jij hem vlekkeloos spelen :)

Ik heb hem anders zonder problemen uitgespeeld op Vista hoor.

Geplaatst:
comment_1844385

hmm zeker dat het Vista is en geen WinXP met Vista look? want niet alleen ik heb dit probleem van Scarface op WinVista en Win7

ik heb anders ook heel veel gelezen hier en daar op internet dat hem gwn niet goed werkt op WinVista en Win7, textures fout, ziet bijna niks, enkele dingen wel maar dan weer niet enz...

Geplaatst:
comment_1844604

hmm zeker dat het Vista is en geen WinXP met Vista look? want niet alleen ik heb dit probleem van Scarface op WinVista en Win7

ik heb anders ook heel veel gelezen hier en daar op internet dat hem gwn niet goed werkt op WinVista en Win7, textures fout, ziet bijna niks, enkele dingen wel maar dan weer niet enz...

Tenzij de verkoper van Informatique mij heeft belazerd ben ik er toch zeker van dat het Windows Vista is :7 .

Run hem eens als admin ofzo, kijk of dat helpt.

Bewerkt: door BoerDave

• 2 years later...
  • 1 year later...
Geplaatst:
comment_2337021

Hey,

Ik speel sinds kort weer Scarface op de PC.

En ik kan me vaag herineren dat je ook normaal kon lopen in plaats van rennen of sprinten.

Want ik kom net z'n club binnen en in plaats van dat hij heel chill binnen komt lopen rent hij die club door en dat doet Tony niet, athans niet in de film :puh: Beetje een mongooltje zoals die rent.

Weten jullie met welk knopje ik normaal kan lopen? Alles is nog standaard, heb niks veranderd.

Gr ikke (wie anders :puh:)

Geplaatst:
comment_2337354

Hey,

Ik speel sinds kort weer Scarface op de PC.

En ik kan me vaag herineren dat je ook normaal kon lopen in plaats van rennen of sprinten.

Want ik kom net z'n club binnen en in plaats van dat hij heel chill binnen komt lopen rent hij die club door en dat doet Tony niet, athans niet in de film :puh: Beetje een mongooltje zoals die rent.

Weten jullie met welk knopje ik normaal kan lopen? Alles is nog standaard, heb niks veranderd.

Gr ikke (wie anders :puh:)

Als je je rage opbouwd en mensen uitdaagt dan loopt Tony soms heel even ipv dat hij rent. Misschien is dat wat je je vaag herinnerd?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.