Jump to content
Geplaatst:
comment_724195

Scarface: The World Is Yours

Ontwikkelaar: Radical Entertainment

Uitgever: Sierra Entertainment, Universal Studios, Vivendi Games

Genre: Action, Adventure

Platforms: PlayStation 2, Wii, Microsoft Windows, Xbox

Aantal spelers: N.B.

Release: 25 juli 2006

Demo: N.B.

Hallo,ik heb sinds kort SCarface voor de PS2.maar ik zit nu bij South Beach and ik moet 2 hotels kopen en ze zijn elk 5,000,000$ maar ik heb nog maar 1,000,000$ op mijn rekening,weet iemand hoe ik veel geld krijg?

Bewerkt: door Visser23
3 miljoen topics samengevoegd ongeveer.

• Reacties 242
  • Bezichtigingen 37.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• ik had scarface net geinstalleerd, maar als ik m wil starten, krijg ik een melding van; Send-Don't send :S ik heb alle patches al gedownload, en ik draai scarface op xp dus ik zou echt niet weten w

• nee, hij is helemaal legaal, en hij is al 2 keer opnieuw geinstaleerd!

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_885829

Sorry,het lukt niet. Ik heb andere manier gevonden voor die foto's.

Ga naar www.imageshack.us dan foto upload dan kopieer die link dan stuur hier eens op.

Geplaatst:
comment_885839
Sorry,het lukt niet. Ik heb andere manier gevonden voor die foto's.

Ga naar www.imageshack.us dan foto upload dan kopieer die link dan stuur hier eens op.

http://img262.imageshack.us/my.php?image=s...nshot002vu3.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=s...nshot003yt6.jpg

http://img525.imageshack.us/my.php?image=s...nshot004tw8.jpg

hopelijk werkt dit

Geplaatst:
comment_885992

Scarface is ietsje zwaarder als de meeste GTA's. Je kan proberen om de driver van je videokaart te updaten. Je moet eerst erachterkomen wat voor videokaart je hebt, en dan op google een nieuwe driver zoeken. Werkt meestal wel.

Er zijn drie mogelijkheden voor videokaarten. In het beste geval heb je een Nvidea, je kan ook een ATI hebben, of een build in. Dan kan het nog wel eens zo zijn dat het een slechte videoaart is (ondanks dat ie nieuw is!).

Geplaatst:
comment_886029
Scarface is ietsje zwaarder als de meeste GTA's. Je kan proberen om de driver van je videokaart te updaten. Je moet eerst erachterkomen wat voor videokaart je hebt, en dan op google een nieuwe driver zoeken. Werkt meestal wel.

Er zijn drie mogelijkheden voor videokaarten. In het beste geval heb je een Nvidea, je kan ook een ATI hebben, of een build in. Dan kan het nog wel eens zo zijn dat het een slechte videoaart is (ondanks dat ie nieuw is!).

ik heb een ati

ik heb het gevonden

Geplaatst:
comment_886034

ik heb een ati

ik heb het gevonden

Kijk ook eens welke ATI je hebt. Daarvoor klik je met je rechtermuisknop op het bureaublad en kies je 'eigenschappen'. Dan kies je het tabblad 'instellingen'. Zeg eens wat er bij jou staat op de op de foto aangegeven plaats: :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.