Jump to content

Instalatie problemen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Rotterdam,

Zondag 21 November 2010.

Beste Heer/Mevrouw,

Bij het installeren van GTA Sanandreas krijg ik een error.

ik weet niet waar het aan ligt maar sindsdien ik mijn computer naar XP heb gedowngraded, heb ik hier last van.

Dat is inmiddels al 3 maanden geleden. Ik had hiervoor een computer crash met XP erop maar toen deed hij het wel.

Er staat in dat ik problemen heb met H:\AUDIO of zoiets, misschien weten jullie hier meer vanaf.

In afwachting van,

Met vriendelijke groet,

Michel v/d Koning.

Geplaatst:

Welkom op het forum!

Zou je de volledige foutomschrijving kunnen geven? Of is het een fout van de cyclische redundantiecontrole?

Geplaatst:

Welkom op het forum!

Zou je de volledige foutomschrijving kunnen geven? Of is het een fout van de cyclische redundantiecontrole?

Ik zal het even opnieuw proberen en dan volledig op schrijven oké?

Geplaatst:

Welkom op het forum!

Ik zal het even opnieuw proberen en dan volledig op schrijven oké?

Feature: Grand theft auto: Sanandreas Game Data

Component: anim

File: H:\Data2.cab

Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

daarnet kreeg ik iets anders.

Geplaatst:

Je installatieschijf is beschadigd. De gekopieerde gegevens komen niet overeen met hoe ze zouden moeten zijn.

Probeer je schijf met een zacht materiaal schoon te maken en probeer het opnieuw.

Geplaatst:

Je installatieschijf is beschadigd. De gekopieerde gegevens komen niet overeen met hoe ze zouden moeten zijn.

Probeer je schijf met een zacht materiaal schoon te maken en probeer het opnieuw.

Nu vrees ik dat heel de CD hij niet meer lees aleen : Video_TS

Geplaatst:

VIDEO_TS is de map van een DVD-film. Dus of je hebt San Andreas met The Introduction erbij, of je drive vertoont tevens kuren.

Geplaatst:

VIDEO_TS is de map van een DVD-film. Dus of je hebt San Andreas met The Introduction erbij, of je drive vertoont tevens kuren.

Hoe bedoel je?

Geplaatst:

Hoe bedoel je?

Sorry ik stopte de xbox versie erin :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...