1974 Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 (bewerkt) Gegroet mensen . Is er misschien een programma waarmee de toonaard verhoogt of verlaagt kan worden ? Zoiets als Realtek HD( Die het op Vista niet doet ?)En waar mee ook opgenomen kan worden ofzo iets. Ik hoor graag van iemand, als iemand er verstand van heeft. Mvg . Bewerkt: 21 november 2010 door 1973 Reageren
Ferre Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Een makkelijk voorbeeld is Virtual DJ. Je hebt daar een KEY knop, naar links is lager en naar rechts is hoger. Ook kun je zien wat de precieze toon is. Op de screenshot hieronder zie je Dm staan, als je daar op klikt kan dat ook een cijfer met A of B worden. Het is maak net wat je fijn vindt. Download: http://www.virtualdj.com/download/free.html Reageren
1974 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 OK, ik zal er naar kijken . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Zorg wel dat je een goede geluidskaart hebt, anders kan VDJ niet goed opnemen. Het is trouwens echt een kut programma en het beatmatchen werkt ook voor geen meter. Reageren
1974 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Doet het goed, kan doen wat ik wou doen ( Hoewel ik geen genie ben in dit soort dingen ) Bedankt Ferre . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Dit hoort eerder in software thuis. Ongeacht of het gaat over een geluid, je vraagt om een programma. Verplaatst. Reageren
1974 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Dit hoort eerder in software thuis. Ongeacht of het gaat over een geluid, je vraagt om een programma. Verplaatst. Excuses. >>> Door Dutchy3010: Geen probleem, kan gebeuren. <<< Reageren
iefen Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 weet iemand hoe dit in het echt heet dus met echte table top / mixer en of het op een tabletop zit of op een mixer? want dat wil ik graag weten als ik er 1 wil kopen Reageren
Ferre Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Dat verschilt per mixer. Ik dacht dat op de DJM je een knop Harmonic hebt waarmee je dit kan aanpassen. Maar het is niet echt een broodnodige functie waardoor het op andere mixers ontbreekt. Draai je met midi en software (Traktor, Serato, Virtual DJ) dan heb je deze functie sowieso. Maar ik denk dat je dan verder kan gaan in je eigen topic over een setup. Reageren
iefen Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 ja ik heb er al 1tje op t oog een hele andere maar ik wil heel graag die functie dr op dus vandaar. http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-01-reloop-rmp-1-scratch-zwart-2x-+-rmx-30-blackfire/product-details.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.