Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van Undead Nightmare?

Geplaatst:
comment_1756561

Wat vonden jullie eigenlijk van deze DLC?

Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik nog een beetje twijfel of ik hem zou kopen, het lijkt me wel leuk maar aan de andere kant dan ook wel wat moeilijk aan de video's te zien..

Wil je niet weten wat er gebeurd in deze DLC, kijk dan vooral niet verder a.u.b.

& Gebruik spoilers!

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1786127

Elke keer aan het eind van Undead Overrun ontplof ik :(

Dan staat er: JordanJesse1997 blew up.

Terwijl ik niet word opgeblazen door een teamgenoot. Gewoon BOEM dood :(

Geplaatst:
comment_1788002

Ik heb Undead Nightmare gedownload op de dag dat ie op Xbox Marketplace kwam. Die avond heeft m'n kat de cd van RDR gesloopt (er loopt nu een soort van Grand Canyon overheen)en aangezien ik nog steeds geen nieuw exemplaar heb, heb ik UN nog steeds niet gespeeld... :-(

Geplaatst:
comment_1788105

Heeft iemand tips voor die Undead Sharpshooter Challenge, waarbij je 5 brandende zombies in één Dead Eye meter moet afknallen?

In de fik steken met de Toorts, daarna je Cattleman pakken en snel 5 keer tippen :).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1788643

Ik heb Undead Nightmare gedownload op de dag dat ie op Xbox Marketplace kwam. Die avond heeft m'n kat de cd van RDR gesloopt (er loopt nu een soort van Grand Canyon overheen)en aangezien ik nog steeds geen nieuw exemplaar heb, heb ik UN nog steeds niet gespeeld... :-(

Je kan nu toch gewoon de Undead Nightmare disc halen?

Tenzij je nog wil meedoen met RDR-clan events tja, dan moet je RDR gewoon halen. Maar die vindt je wel in occasie bij Game Mania ofzo ;)

Geplaatst:
comment_1789418

Verassend einde, en ik vond het wel een vet verhaal.

Als ik al die dorpjes en steden heb bevrijd van de zombies blijven ze dan ook zo of blijven ze altijd terug komen? Graag beantwoorden met een spoiler ;)

Geplaatst:
comment_1789434

Ze komen inderdaad wel terug, maar verwacht niet dat ze tien minuten later terug aan je deur staan. Het kan misschien ongeveer 1 á 2 dagen ingame duren vooraleer ze nog eens een stad aanvallen. Dan krijg je een waarschuwing; en als je te lang wacht met de aangevallen stad te redden zal die stad 'Lost Forever' zijn (dan kun je nooit meer de zombies verjagen..).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.