Geplaatst: 22 november 201014 jaren comment_1756941 Ik heb een probleempje met Friendships, ik snap niet helemaal wat het in houdt. Ik weet dat je dan dingen kunt doen zoals bowlen en zo maar met die 'Special Abilities' snap ik het niet meer. Kan iemand het even uitleggen? Alvast bedankt! Niels707 EDIT: PROBLEEM OPGELOST! Bewerkt: 23 november 201014 jaren door Niels707
Geplaatst: 2 december 201014 jaren Auteur comment_1760832 Soms kan het wel eventjes duren tot hij je belt/een sms stuurt met daarin de mededeling dat hij je gratis taxi's wilt sturen indien je dit vraagt. Probeer dus even iets anders te doen en na een tijdje verwittigd hij je wel. De optie van de gratis taxi's is trouwens niet erg speciaal, imo, en het is ook niet benodigd voor de 100%. Ja maar wel handig want soms sta ik ergens en dan is er geen auto te bekennen. Het is mooi dat je kan bellen en er een taxi aan komt.
Geplaatst: 2 december 201014 jaren Auteur comment_1760849 Ik kreeg een SMS-je van Roman: 'Call me if you need a taxi!' PROBLEEM OPGELOST!
Ik heb een probleempje met Friendships, ik snap niet helemaal wat het in houdt. Ik weet dat je dan dingen kunt doen zoals bowlen en zo maar met die 'Special Abilities' snap ik het niet meer. Kan iemand het even uitleggen?
Alvast bedankt!
Niels707
EDIT: PROBLEEM OPGELOST!
Bewerkt: door Niels707