hallo, ik heb in mijn server een aantal plaatsen waar je absoluut geen voertuig zonder bestuurder wilt tegenkomen. daarom dacht ik gewoon als ik nou een timer van 5 seconden bij onplayerexitvehicle doe en dan in die public van de timer "DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))". maar dat werkt dan natuurlijk niet meer omdat hij geen playerid meer heeft als er niemand in zit.
dus dacht ik ik maak een variable bovenaan mijn script "vehicleid[MAX_PLAYERS];" nu weet ik ook wel dat dat max_players niet klopt maar ik wist nix anders, en dan dus bij onplayerexitvehicle "vehicleid[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid)" en dan onderaan bij de callback van de timer "new vehicleid[playerid];" en daaronder "DestroyVehicle(vehicleid[playerid]); maar dat wilde ook niet echt werken:P
weet iemand mischien hoe je wel een auto na 5 seconden kan laten verdweinen als een speler uitstapt.
hallo, ik heb in mijn server een aantal plaatsen waar je absoluut geen voertuig zonder bestuurder wilt tegenkomen. daarom dacht ik gewoon als ik nou een timer van 5 seconden bij onplayerexitvehicle doe en dan in die public van de timer "DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))". maar dat werkt dan natuurlijk niet meer omdat hij geen playerid meer heeft als er niemand in zit.
dus dacht ik ik maak een variable bovenaan mijn script "vehicleid[MAX_PLAYERS];" nu weet ik ook wel dat dat max_players niet klopt maar ik wist nix anders, en dan dus bij onplayerexitvehicle "vehicleid[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid)" en dan onderaan bij de callback van de timer "new vehicleid[playerid];" en daaronder "DestroyVehicle(vehicleid[playerid]); maar dat wilde ook niet echt werken:P
weet iemand mischien hoe je wel een auto na 5 seconden kan laten verdweinen als een speler uitstapt.