Jump to content

Model exporten uit Cod black ops en Importeren naar gta sa

Geplaatst:
comment_1758389

Hallo allemaal!

Van het idee van Soapblog dinges wil ik graag een paar skins en wapens uit call of duty Black ops exporten en Importeren naar Sa!

Ik heb Gta sa En Black ops allebei

Maar hoe kan ik dat het best fixen? (oftewel doen)

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1758510

Niet mogelijk.

Ehm waarom niet Beagle?

Iemand anders had ook Skins van Modern warfarfe 2 de versie voor black ops en er skins uit gehaalt en wapens en voertuigen en dat soor dinges

En hij heeft ze ook in de game gezet EN ZE ZIJN I-DEN-TIEK!

Dus het is mogelijk...

Geplaatst:
comment_1758807

Niet mogelijk.

Ehm waarom niet Beagle?

Iemand anders had ook Skins van Modern warfarfe 2 de versie voor black ops en er skins uit gehaalt en wapens en voertuigen en dat soor dinges

En hij heeft ze ook in de game gezet EN ZE ZIJN I-DEN-TIEK!

Dus het is mogelijk...

Misschien was er voor MW2 een tool. Of hij heeft het met DX Ripper 3D gedaan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1758823

Niet mogelijk.

Ehm waarom niet Beagle?

Iemand anders had ook Skins van Modern warfarfe 2 de versie voor black ops en er skins uit gehaalt en wapens en voertuigen en dat soor dinges

En hij heeft ze ook in de game gezet EN ZE ZIJN I-DEN-TIEK!

Dus het is mogelijk...

Misschien was er voor MW2 een tool. Of hij heeft het met DX Ripper 3D gedaan.

Hij heeft skins uit:

Mw2

Mw1

en Cod5...

En bij de Readme staat Credits: Infinity ward en dat is de maker van de game...

Geplaatst:
comment_1758960

Eerst moet je uitvinden welk modeltype Black Ops gebruikt en hoe je de models eruit moet rippen. Vervolgens convert je ze via een 3D programma, waarschijnlijk 3Ds Max, naar GTA San Andreas formaat. Maar om dit correct te doen moet je goed verstand hebben van models importen, exporten en compatibel maken bij Black Ops én bij GTA SA. Het is nog makkelijker om een nieuw model te maken volgens mij.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1759141

Eerst moet je uitvinden welk modeltype Black Ops gebruikt en hoe je de models eruit moet rippen. Vervolgens convert je ze via een 3D programma, waarschijnlijk 3Ds Max, naar GTA San Andreas formaat. Maar om dit correct te doen moet je goed verstand hebben van models importen, exporten en compatibel maken bij Black Ops én bij GTA SA. Het is nog makkelijker om een nieuw model te maken volgens mij.

Black ops overleeft de 3DSRIPPER Launch niet :bonk:

Bewerkt: door Ultimate-Killer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1759197

Dan houdt het hier op, tenzij er een programma komt om black ops data te exporteren/openen.

Ik weet Trouwens beagle weet jij de TXD van de racing suite special uniform?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.