Geplaatst: 26 november 201014 jaren comment_1758470 Hallo Ik zoek een programma waarin je je eigen map kan maken (bijvoorbeeld een eigen GTA map) Ik heb heel Google afgezocht maar ik kan niks vinden dus misschien dat jullie een programma hebben waar je een eigen map mee kan maken. Het mag niks kosten!
Geplaatst: 26 november 201014 jaren comment_1758495 Paint...? Kan je vast wel een leuke kaart mee maken.
Geplaatst: 26 november 201014 jaren Auteur comment_1758499 Paint...? Kan je vast wel een leuke kaart mee maken. Dat heb ik al geprobeerd en dat was geen succes Misschien een professioneel programma?
Geplaatst: 26 november 201014 jaren Auteur comment_1758507 en hoe bedoel je een eigen map maken? Gewoon een eigen map die je helemaal zelf kan verzinnen en maken. En nu zoek ik een goed programma waarin ik zoiets kan maken
Geplaatst: 26 november 201014 jaren comment_1758512 Zoals ik al zei, Paint. Of wil je een level/eiland achtig iets maken voor San Andreas, of ander GTA spel, of wat?
Geplaatst: 26 november 201014 jaren Auteur comment_1758518 Zoals ik al zei, Paint. Of wil je een level/eiland achtig iets maken voor San Andreas, of ander GTA spel, of wat? Ik zoek een professioneel programma om een eigen GTA map te maken voor een 'nieuwe GTA' Het heeft niet met mods te maken Ik heb het al met Paint gedaan alleen dat is niet netjes.
Geplaatst: 26 november 201014 jaren comment_1758522 Microsoft Office Visio vind ik wel een handig programma. Kun je onder andere plattegronden mee maken. Is vrij simpel en kenmerkt zich door de vele eenvoudige handelingen die we van Office zijn gewend.
Geplaatst: 26 november 201014 jaren Auteur comment_1758530 Microsoft Office Visio vind ik wel een handig programma. Kun je onder andere plattegronden mee maken. Is vrij simpel en kenmerkt zich door de vele eenvoudige handelingen die we van Office zijn gewend. Bedankt! Ik ga hem gelijk uitproberen!
Hallo
Ik zoek een programma waarin je je eigen map kan maken (bijvoorbeeld een eigen GTA map)
Ik heb heel Google afgezocht maar ik kan niks vinden dus misschien dat jullie een programma hebben waar je een eigen map mee kan maken.
Het mag niks kosten!