Geplaatst: 28 november 201014 jaren comment_1759130 Ultimate-Killer presents: 68 Camaro SS 396 met aanhanger! Hallo allemaal! dit is mijn eerste mod! Hij is nog erg WIP dus nog geen download (Komt gedeeltelijks omdat de mod niet van mij is en ik nog geen toestemming heb om hem te gebruiken voor eigenmod) Dezen mod vervangt de Tanker en de Tankertrailer naar een 68 Camaro SS 396 en een aanhanger Foto,s: Nu even een fototje toen ik door een foutje de trailer verkeerd had gedaan (is nu fixed) En de download van de maker zelf (zonder toevoegingen) http://www.megaupload.com/?d=2RR7EVGH De reden dat ik hem vervang met de tanker is omdat je hem dan kan spawnen met de cheat AMOMHRER Als je hem wil testen stuur dan een PM of een PB (weet het verschil niet ) Dus voor de duiderlijkheid nog één keer Ik heb de auto niet gemaakt! En de trailer is Fully WIP! Progress: 0% Bewerkt: 28 november 201014 jaren door Ultimate-Killer
Geplaatst: 30 november 201014 jaren Auteur comment_1760111 Je kunt gewoon een DFF importer downloaden voor 3DSMax Dan kun je de originele bestanden zo uit het spel halen, geen punt, heb je de dummies er nog bij ook. Mmm hoe doe ik dat? ik heb hem al alleen hoe gebruik ik ,m?
Geplaatst: 30 november 201014 jaren comment_1760121 3ds max -> utilities paneel -> kams scripts -> dff io -> import dff.
Geplaatst: 3 december 201014 jaren Auteur comment_1761302 3ds max -> utilities paneel -> kams scripts -> dff io -> import dff. wat is het Utillities paneel? ik kan het niet vinden...
Geplaatst: 4 december 201014 jaren comment_1761704 Daar waar je b.v. ook naar editple polygon gaat, en dan als het goed is de meest rechtse... Dat blok aan de rechterkant(iig, daar zat het in 3dsmax 7) en dan het meest rechtse tabblad zeg maar... Bewerkt: 4 december 201014 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 4 december 201014 jaren Auteur comment_1761879 Daar waar je b.v. ook naar editple polygon gaat, en dan als het goed is de meest rechtse... Dat blok aan de rechterkant(iig, daar zat het in 3dsmax 7) en dan het meest rechtse tabblad zeg maar... Wil je er een Cirkel omzetten?
Geplaatst: 5 december 201014 jaren comment_1761996 Niet om onaardig te zijn ofzo hoor, maar ooit van "gewoon uitproberen wat iemand zegt" gehoord? Dat blok aan de rechterkant en dan het meest rechtse tabblad zeg maar... Dus... Het meest rechtse tabblad/knopje van het blok aan de rechterkant... Waar zou dat nou zijn! Hmmm.... Ergens anders dan hier kan het niet echt zijn he?... Gewoon even verder kijken dan je neus lang is. Als er hier geen 'load script' of 'Kams GTA scripts' iets dergelijks bij zit, dan is het verplaatst sinds 3dsmax 7, dan moet je maar even op iemand anders wachten... (werk zelf op school met Maya dus gebruik 3dsmax eigenlijk nooit meer en ik heb alleen maar 7 erop staan hier...) Bewerkt: 5 december 201014 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 5 december 201014 jaren Auteur comment_1762007 Niet om onaardig te zijn ofzo hoor, maar ooit van "gewoon uitproberen wat iemand zegt" gehoord? Dat blok aan de rechterkant en dan het meest rechtse tabblad zeg maar... Dus... Het meest rechtse tabblad/knopje van het blok aan de rechterkant... Waar zou dat nou zijn! Hmmm.... Ergens anders dan hier kan het niet echt zijn he?... Gewoon even verder kijken dan je neus lang is. Als er hier geen 'load script' of 'Kams GTA scripts' iets dergelijks bij zit, dan is het verplaatst sinds 3dsmax 7, dan moet je maar even op iemand anders wachten... (werk zelf op school met Maya dus gebruik 3dsmax eigenlijk nooit meer en ik heb alleen maar 7 erop staan hier...) xD Sorry ik dacht bovenaan.... Maar toch ik sta er bekend om dat ik slecht ben in zoeken Waar staat Loadscript dan? Volgensmij heb ik gewoon 3dsmax 9...
Geplaatst: 5 december 201014 jaren comment_1762060 Je hebt 3DS Max 2011 . Je moet wel KAMS installeren. Zoek op Google en installeer het volgens de readme.
Ultimate-Killer presents: 68 Camaro SS 396 met aanhanger!
Hallo allemaal! dit is mijn eerste mod! Hij is nog erg WIP
dus nog geen download (Komt gedeeltelijks omdat de mod niet van mij is en ik nog geen toestemming heb om hem te gebruiken voor eigenmod)
Dezen mod vervangt de Tanker en de Tankertrailer naar een 68 Camaro SS 396 en een aanhanger
Foto,s:
Nu even een fototje toen ik door een foutje de trailer verkeerd had gedaan (is nu fixed)
En de download van de maker zelf (zonder toevoegingen)
http://www.megaupload.com/?d=2RR7EVGH
De reden dat ik hem vervang met de tanker is omdat je hem dan kan spawnen met de cheat AMOMHRER
Als je hem wil testen stuur dan een PM of een PB (weet het verschil niet
)
Dus voor de duiderlijkheid nog één keer Ik heb de auto niet gemaakt!
En de trailer is Fully WIP!
Progress: 0%
Bewerkt: door Ultimate-Killer