Jump to content
Geplaatst:
comment_1759206

vcivheader.png

Conversion's Team:

GTARandom

Shadow-Link

Vice IV is een total conversion mod voor GTA IV. Het zal de stad, wapens voertuigen en misschien zelfs personages omzetten naar doe van de oude vertrouwde vice city.

Hieronder een aantal screenshot en videos om de voortgang te laten zien van dit project.

>>> Door Beagle: Ik heb je youtube vid even verbeterd.. hele link moet je geven :).<<<

VC Downtown:

107062810-3.jpg

107062517-3.jpg

107062361-3.jpg

107050003-3.jpg

Video!

Oude screens van vice city haven

106883788-3.jpg

106922789-3.jpg

106929604-3.jpg

106922691-3.jpg

Video!

Bewerkt: door Beagle

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 13.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1767234

Mensen, help me even, want ik snap hier echt de ballen van. Natuurlijk, het ziet er fantastisch uit, Vice City met zulke graphics...en het zal vast razend knap zijn wat Shadow-Link hier laat zien. Maar wat kunnen we hier straks mee? Ik begrijp dat missies en dergelijke niet overgezet kunnen worden. Dan blijft dus over dat we rond kunnen cruisen in een schitterend Vice City? Zal zeker leuk zijn, maar ik denk dat ik na 3 x de eilanden rond te hebben gereden het wel heb gezien.

Zie ik iets over het hoofd in mijn redenering? Of ben ik gewoon een cultuurbarbaar? :$

Geplaatst:
comment_1767239

Leuk om weer progress te zien, begint er al aardig op te lijken! :D

Zo te zien moeten o.a. de schaduwen, belichting, collisions en de fonts ( :$ :$ :$ ) nog wat verbeterd worden.

Ga zo door! :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1767245

Mensen, help me even, want ik snap hier echt de ballen van. Natuurlijk, het ziet er fantastisch uit, Vice City met zulke graphics...en het zal vast razend knap zijn wat Shadow-Link hier laat zien. Maar wat kunnen we hier straks mee? Ik begrijp dat missies en dergelijke niet overgezet kunnen worden. Dan blijft dus over dat we rond kunnen cruisen in een schitterend Vice City? Zal zeker leuk zijn, maar ik denk dat ik na 3 x de eilanden rond te hebben gereden het wel heb gezien.

Zie ik iets over het hoofd in mijn redenering? Of ben ik gewoon een cultuurbarbaar? :$

1. Je kan het online spelen ;)

2. Anderen kunnen wel missies ervoor maken

3. Wat doe jij dan in GTA IV nadat je de missies heb uitgespeeld? :puh:

Geplaatst:
comment_1767246

1. Je kan het online spelen ;)

2. Anderen kunnen wel missies ervoor maken

Ah, dat maakt het al stukken duidelijker. Legitieme redenen wat mij betreft, dus zet het project gerust voort :puh:

3. Wat doe jij dan in GTA IV nadat je de missies heb uitgespeeld? :puh:

Ik moet helaas bekennen dat GTA IV me zodanig is tegengevallen dat ik na het 100% uitspelen de game eigenlijk nooit meer heb aangeraakt. Het gaf me niet het GTA-gevoel dat ik had bij III, VC en SA...

Geplaatst:
comment_1767925

Hoe willen jullie de safehouses straks maken?

En als je bijv. een vriend wilt bellen enz

Waar moet je dan heen?

Er is kans dat ie in de grond spawnt :cab:

Bewerkt: door Ultimate-Killer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1768270

@NandroDavids: Ik had hetzelfde, ben daarom maar gaan modden he ;)

@Mania-92: Waterreflectie is default IV reflectie hier kan ik dus niks aan doen ;) Weet ook niet op welke settings deze screens zijn gemaakt.

@Senne: Tjah het werkt gewoon online in party mode ;)

@Beagle: Verkeersborden zijn hetzelfde als in Vice, niets veranderd aan scale en plaatsing, heb de converter aangepast, schaduwen zijn nu zachter.

@Ultimate-Killer: Geen idee waar die quot vandaan komt maar goed :puh: . Ik heb nooit een vriend gebeld in IV en zal me dus ook geen reet interesseren of die onder de grond spawnd of niet :puh: . Scripts zullen aangepast als OpenIV met een script editor komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.