Jump to content

[BUG] Terwijl je in de fik staat van een gebouw springen


Niels707

Recommended Posts

Waarom tikt hij op een knopje? En op welk knopje moet je drukken dan (PC) 0_0 ?

Waarom tikt hij op een knopje? En op welk knopje moet je drukken dan (PC) 0_0 ?

Volgens mij is het het knopje om te springen/rollen... Maar weet het niet zeker... :puh:

Dat knopje drukken hoeft volgens mij niet eens :)

Ik viel te pletter als ik niet de hele tijd in de lucht op het knopje voor springen drukte.

Ik vloog door de lucht en drukte 10x achter elkaar de spacebar in. (Op PC)

Dankje :tu: Ga ik ook ff uittesten 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Volgens mij kún je niet eens springen als je in de fik staat.

Als je in de fik staat val je op de grond, als je dan geluk hebt val je dus van het dak af (als je op de rand staat) :)

Oh zo. Ja, zo kan ik het ook. Ik dacht dat je dan niet op de rand hoefde te staan :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik weet niet of het hier goed staat maar

ik heb eens uit een helikopter gesprongen op het hoogste level zonder parachute.

Natuurlijk ga je dood maar ik niet!!

ik viel op een gebouw van 3 m ongeveer en dan op een ander gebouw van 1 m en ik was maar 1/2 van mijn leven kwijt??

:N iemand dit al ondekt

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is net als de rest van dit topic te wijten aan de animaties die bij een val niet altijd worden voltooid.

Wanneer je in een bepaalde animatie zit, bijvoorbeeld springen, rollen of klimmen, en dan valt, dan maakt de engine de animatie alsnog af. Wanneer je, voordat deze animatie af is, en de "vallen-animatie" is ingezet, de grond bereikt, zal je het met gemak overleven omdat het moment in de "vallen-animatie" waarin je impact hebt met een object, niet bereikt wordt.

Als voorbeeld, als je van een gebouw af animeert in bijvoorbeeld de animatie "opstaan" of "rollen", dan begint de werkelijke val pas wanneer deze animatie klaar is.

[table=border]Sprong zonder animatie van een gebouw van 50 meter hoog.

  • Sprong van het gebouw
  • 50 meter val
  • impact met de straat (Je komt bij in een ziekenhuis, vaak uitgelegd als "dood")

[/table]

[table=border]Sprong met animatie van een gebouw van 50 meter hoog.

  • Animatie van het gebouw
  • 40 meter val terwijl de animatie wordt afgemaakt
  • val-animatie wordt gestart op tien meter boven de grond
  • impact met de straat, maar voor de engine maar vanaf tien meter hoogte in plaats van de werkelijke 50 - Impact met de straat, je overleeft de val.

[/table]

Wat jou is overkomen is dat waarschijnlijk na het eerste gebouw wat je raakte, je in een "opstaan-animatie" terecht bent gekomen. Hierbij kan je gerust nog tig andere objecten raken, maar die schaden je dan niet vanwege de animatie. Je val wordt dan niet meer berekend vanaf de helikopter, maar vanaf het moment dat de "vallen -animatie" opnieuw wordt ingezet.

(Topic overigens niet samengevoegd met Glitches en Bugs vanwege het grote aantal posts hier)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...