Jump to content

[GFX] Graphics Signature Contest 2010 vragen en reactie topic


.Levi.

Recommended Posts

Stel dat ik een mooie tekening van het internet pluk, wat licht effecten toevoeg en wat met de kleuren speel, dat het eigenlijk geen kunst aan is. Wordt daar dan op de een of andere manier op gecontroleerd?

Zelf zou ik zeggen, maak het verplicht om de render of stock bij te voegen, de organisatie kan dan meteen zien in hoeverre de maker zijn bijdrage aan het geheel heeft geleverd. Dit hoeft dan niet eens gepubliceerd te worden.

Ohja, ik neem aan dat eerste ronder weer Freestyle is? :D

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

is het thema voor de eerste ronde nog niet bekend?

en als ik me aanmeld, moet ik dan ook al meteen me sig meesturen net als vorig jaar?

Als er niks staat bij een bepaalde ronde dan wil dat zeggen dat het thema altijd freestyle is. Zodra er een specifiek thema ingevoerd wordt, dan zal dat tijdig bekend worden gemaakt en toegevoegd worden bij data in het hoofdtopic. Aanmelden kun je doen door direct een gemaakte signature in te sturen.

Stel dat ik een mooie tekening van het internet pluk, wat licht effecten toevoeg en wat met de kleuren speel, dat het eigenlijk geen kunst aan is. Wordt daar dan op de een of andere manier op gecontroleerd?

Zelf zou ik zeggen, maak het verplicht om de render of stock bij te voegen, de organisatie kan dan meteen zien in hoeverre de maker zijn bijdrage aan het geheel heeft geleverd. Dit hoeft dan niet eens gepubliceerd te worden.

Ohja, ik neem aan dat eerste ronder weer Freestyle is? :D

Eerste ronde is inderdaad Freestyle. Signatures hoeven niet altijd met een render en of stock gemaakt zijn. Wij willen de leden niet verplichten om tussen één van deze opties te kiezen. Er zijn namelijk zat mooie dingen te creëren zonder dat je hier gebruik van hoeft te maken. Leden die al het idee krijgen dat niet alles door de maker zelf is gemaakt, zitten vaak al in de goede richting. Als wij een compleet design ingestuurd krijgen, dat volledig geript is waar alleen een extra filter overheen is gegooid, dan grijpen wij uiteraard in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind dit echt weer een topcontest. Helaas kan ik niet meedoen, aangezien mijn harde schijf met Photoshop bestanden, textures e.d. onlangs de geest heeft gegeven. Ik zal kijken of ik binnen vier dagen nog wat kan regelen, maar ik ga er eigenlijk niet vanuit.

Wel wil ik alle mensen die wél meedoen heel veel succes wensen! Ik ben heel benieuwd naar de inzendingen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan ik niet meedoen, aangezien mijn harde schijf met Photoshop bestanden, textures e.d. onlangs de geest heeft gegeven. Ik zal kijken of ik binnen vier dagen nog wat kan regelen, maar ik ga er eigenlijk niet vanuit.

Heb zelf ook geen enkele texture of wat dan ook op de PC staan, sowieso niet. Als ik iets van plan ben te maken, dan zoek ik stocks en/of textures die mee aanspreken en daar brouw ik wat leuks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: matt

Programma:

Signature: Adobe Photoshop CS5

Foutje, Adobe Photoshop CS5 moet eentje naar boven :o

Fixed! Ik heb je post naar het vragen en reactie topic verplaatst waar je ook op en aanmerkingen kunt neerzetten. Hierdoor blijft het stem topic overzichtelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...