Geplaatst: 1 december 201014 jaren comment_1760761 Ik heb zojuist mijn eerste paard gevonden de war horse maar stel ik vind nou een andere kan dat dan mijn vaste paard worden en dat ik de warhorse hou? En dan nog iets zijn die paarden random?
Geplaatst: 2 december 201014 jaren comment_1760780 nee, je krijgt dan dat nieuwe paard. tenzij je hem niet hitcht. en de horses komen gewoon random, je moet niet naar ze zoeken, ze komen vanzelf
Geplaatst: 2 december 201014 jaren comment_1760789 Uh ja en nee. Ja Omdat je in het begin nog geen deeds ervoor hebt. en Nee Omdat je bij het uitspelen van de singleplayer er zelf achter komt dat je ze daarna wel alle vier kunt krijgen zonder ze te hoeven vangen.
Geplaatst: 2 december 201014 jaren comment_1760836 op het einde als je death hebt, moet je alle zombie types 1 x doodmaken doormiddel van death. dan krijg je deeds voor alle 3. anders kan je maar 1 deed tegelijk
Ik heb zojuist mijn eerste paard gevonden de war horse maar stel ik vind nou een andere kan dat dan mijn vaste paard worden en dat ik de warhorse hou? En dan nog iets zijn die paarden random?