Silverbyte geinspireerd heb ik besloten zelf ook een profielpack te maken. Dit pack bevat banners om je profiel op te leuken en overzichtelijker te maken. In het .rar bestand vind je 5 verschillende banners, een aanpasbaar .PSD bestand en een leesmij bestand. Ook heb ik er een lege banner bij gedaan, voor de forumleden die niet over Photoshop beschikken, en zo in Paint hun tekst er op kunnen zetten.
De vijf verschillende banners bevatten de volgende tekst: 'Mods', 'Over Mij', 'Prijzen', 'Tutorials' en 'Signatures'.
Het bestand kun je uitpakken met WinRAR. Als je dit programma niet hebt, kun je het hier gratis downloaden.
Door
Silverbyte geinspireerd heb ik besloten zelf ook een profielpack te maken. Dit pack bevat banners om je profiel op te leuken en overzichtelijker te maken. In het .rar bestand vind je 5 verschillende banners, een aanpasbaar .PSD bestand en een leesmij bestand. Ook heb ik er een lege banner bij gedaan, voor de forumleden die niet over Photoshop beschikken, en zo in Paint hun tekst er op kunnen zetten.De vijf verschillende banners bevatten de volgende tekst: 'Mods', 'Over Mij', 'Prijzen', 'Tutorials' en 'Signatures'.
Het bestand kun je uitpakken met WinRAR. Als je dit programma niet hebt, kun je het hier gratis downloaden.