December 3, 201015 yr Ik heb een vraag over de missie Double Trouble. Op het eind moet je een bom onder een wereldbol plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet. MVG Nyltje
December 3, 201015 yr Author Je bent dan bij de wereldbol en dan moet je die bom eronder plaatsen, en ik weet niet hoe dat moet. Dus als je de vraag iets korter wilt maken: Hoe leg je een bom onder de wereldbol.
December 3, 201015 yr En het platform? Anyway, je loopt in de marker en drukt op de knopjes, dan gaat het vanzelf.
Ik heb een vraag over de missie Double Trouble. Op het eind moet je een bom onder een wereldbol plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet.
MVG Nyltje