Ik ga een mod maken, ik zat namelijk te denken aan THE FUTURE OF VICE, hierbij speel je in vice city in het jaar 2186, hierbij worden alle gebouwen glad gestreken zodat ik er in die plaats grote futurischtische gebouwen kunnen neergeplaatst worden.
maar voor zon conversation mod, is wel meer nodig dan alleen een nieuwe map, dit heb ik dus nodig wat ik zelf niet kan maken (onthou dit is alleen een aanvraag geen aanvraag tot medewerkers is dit)
--een main.scm script waarbij er geen missies meer zijn, geen geparkeerde auto's, wapens, en dat je geen gebouwen meer kunt binnen gaan, zoals bijvoorbeeld dat je niet meer bij het oceanview hotel naar binnen kan
-- en een script waardoor er geen zones meer zijn
wanneer de mod al een tijdje in de maak is, worden pas de path's aangepast, en worden handelingen ondernomen in main.scm voor bijvoorbeeld auto's
Ik ga een mod maken, ik zat namelijk te denken aan THE FUTURE OF VICE, hierbij speel je in vice city in het jaar 2186, hierbij worden alle gebouwen glad gestreken zodat ik er in die plaats grote futurischtische gebouwen kunnen neergeplaatst worden.
maar voor zon conversation mod, is wel meer nodig dan alleen een nieuwe map, dit heb ik dus nodig wat ik zelf niet kan maken (onthou dit is alleen een aanvraag geen aanvraag tot medewerkers is dit)
--een main.scm script waarbij er geen missies meer zijn, geen geparkeerde auto's, wapens, en dat je geen gebouwen meer kunt binnen gaan, zoals bijvoorbeeld dat je niet meer bij het oceanview hotel naar binnen kan
-- en een script waardoor er geen zones meer zijn
wanneer de mod al een tijdje in de maak is, worden pas de path's aangepast, en worden handelingen ondernomen in main.scm voor bijvoorbeeld auto's
meer komt pas later