- Reacties 84
- Bezichtigingen 7.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Remi-X 32 posts
-
Morph1 17 posts
-
Megadreams 6 posts
-
Big Boss 5 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Leuke vraag dus. Tijdje niet meer op dit forum geweest, maar het leek me toch een geschikte plek om het te vragen
SA:MP heeft in augustus 0.3b released, en nu komt er dus een 0.3c aan. Na deze 6 maanden zijn er dus 4 nieuwe functies aangekondigd. Maar wtf, 4 nieuwe functies in 6 hele maanden en dan nog niet eens een stable release hebben? Dat is echt achterlijk. Ik mag dan een liefde voor MTA hebben, aangezien zij vrijwel elke dag of elke week iets nieuws hebben, dus ik zou wel eens willen horen wat SA:MP nou speciaal maakt.
Want ik ben van mening dat MTA beter is. Oh wacht, das een feit. Opnieuw. Ik ben van mening dat ik MTA leuker vind. En daar heb ik argumenten voor. Nou wil ik dus wel eens jullie argumenten voor SA:MP weten. Geen moeilijke vraag, maar ik zie maar al te vaak dat er niet serieus op dit soort dingen gereageerd word. Dus, als je reageert: Geef een duidelijke mening met goed onderbouwde argumenten, en ga niet zitten posten dat ik zuig of piet zuigt. Want de enige die zuigt is nog altijd m'n vriendin. Oh wacht, das privé
Zou dus leuk zijn als dit topic netjes blijft