Jump to content
Geplaatst:
comment_1762747

** Ik weet niet of hier al een topic van is! **

Maar kan iemand zeggen , wat vinden jullie beter:

xbox 360 of PS3 , en wat kan de ene meer dan de ander?

Ik wil namelijk een van deze twee aanschaffen :D

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1762827

:clown:

De 360 had eerder te kampen met een slechte interne koeling. Naderhand is dit wel opgelost, maar bepaalde consoles gekocht voor een bepaalde datum hebben de kans om een RRoD te krijgen. De PS3 had ook zoiets, alleen dan alleen bij de eerste 60GB versie. Bij de overige versies is de kans klein dat deze nog voorkomt, en bij de nieuwste Slim versies is het vrijwel uitgesloten.

Geplaatst:
comment_1762828

aw my bad , maar wat zijn de mogelijkheden van xbox?

Het kan snel stuk :D

Bewijs:

Hoe kom je er daarbij? mijn Xbox 360 is nog niet stuk gegaan en heeft ook nooit RROD gehad.

Trouwens Microsoft heeft het RROD-probleem flink aangepakt.

Xbox 360 Jasper en Xbox 360 S hebben dit probleem niet!

Dus de kans dat ie stuk gaat is zeer klein (behalve als je een ouwe Xbox 360 neemt.

Ontopic

Neem een PS3. De Xbox maakt te veel geluid (ratelen) en multiplayer via internet kost geld.

Geplaatst:
comment_1762830

De nieuwere versies maken minder geluid, en al helemaal als je je spellen erop installeert. Ook ligt de controller lekkerder in de hand voor sommige mensen, en mensen zeggen dat het netwerk van de 360 beter is dan die van PSN. Ik heb nooit Live kunnen gebruiken vanwege wat anale verkrachting van Microsoft's kant, maar ik heb geen problemen met de service die PSN biedt.

Geplaatst:
comment_1762928

Ik heb het topic doorgelezen en een aantal reacties gezien waarbij het duidelijk is dat de poster alleen maar verstand heeft van één console en niet van beiden. Post dan gewoon niet, zo kan de topicstarter nooit een goede keuze maken.

Daarnaast zijn er al genoeg topic over dit onderwerp. Zoals voorbeeld: Klik.

Oorzaak + Oorzaak = Gevolg = :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.