Geplaatst: 6 december 201014 jaren comment_1762841 Ik heb al heel lang gta en ben nu dus ook al bezig met mods en ik ben nu vooral bezig met zelf textures maken Enzo maar nu zie ik ook dat veel mensen dingen in de map kunnen aanpassen (mapping) hoe werkt dit precies? :$
Geplaatst: 7 december 201014 jaren comment_1763179 Als je alleen texture mods wilt kun je een .img file openen met OpenIV of SparkIV. Hiermee kan je textures exporten aanpassen en weer importen. Als je nieuwe models etc in GTA IV wilt zetten, zul je aan de slag moeten met een 3D modeling programma. Je kunt ZModeler gebruiken voor het exporten van WDR files (De models) of Mijn 3DS Max export plugin. Hiermee kunnen WDR en WBD (collision) bestanden geexporteerd worden. Om deze ingame te zetten kan je gebruik maken van Shadow-Mapper. De laatst genoemde tools kun je vinden op mijn website. www.Shadow-Link.nl. Als je hulp nodig heb laat het maar horen Edit: Zie net dat dit in de scripting section is. Dus bedoel je mapping via Simple Native Trainer? Bewerkt: 7 december 201014 jaren door Shadow-Link
Ik heb al heel lang gta en ben nu dus ook al bezig met mods en ik ben nu vooral bezig met zelf textures maken Enzo
maar nu zie ik ook dat veel mensen dingen in de map kunnen aanpassen (mapping) hoe werkt dit precies? :$