Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[PS] Simpel Logo Maken

Featured Replies

Die stond toch ook al in de Graphics Blog, wat voor een waarde heeft het dan nog om 'm hier te posten?

Het is erg simpel idd, maar niet iets té simpel?

• Author

Nee,

@ Cabyon, Kloep heeft er met .Levi. en -Matthijs- over gesproken en ze vonden het beter als ze ook hier worden geplaatst

Leuke tutorial, alleen ben ik niet zo gecharmeerd over het eindresultaat. Het logo is veels te groot en dan heb je ook nog een hele kleine lettergrootte gebruikt. Het drop-shadow effect vind ik nou ook niet echt aanspraak hebben op zo'n logo.

Nee,

@ Cabyon, Kloep heeft er met .Levi. en -Matthijs- over gesproken en ze vonden het beter als ze ook hier worden geplaatst

Hmm, dan vind ik het raar dat als je een blog hebt speciaal voor dit soort dingen dat je het ook hier zou moeten plaatsen. Dit maakt het blog zo onnodig.

Hmm, dan vind ik het raar dat als je een blog hebt speciaal voor dit soort dingen dat je het ook hier zou moeten plaatsen. Dit maakt het blog zo onnodig.

Hoezo? In de blog staan ook nog heel veel andere artikelen die niet op het forum staan.

Hoezo? In de blog staan ook nog heel veel andere artikelen die niet op het forum staan.

Zie het dikgedrukte.

Zie het dikgedrukte.

Op deze manier willen wij graag wat meer leden naar de blog toe trekken + het kan toch geen kwaad dat een tutorial ergens twee keer staat? Volgens mij is zo'n tutorial ervoor gemaakt om mensen te helpen... Ik zie het probleem niet.