hallo, ik weet nou niet of ik het hier moet plaatsen of bij het gta moddeling gebeuren want het is niet voor gta.
mijn probleem is dat ik voor een spel genaamd urban terror maps wil maken. normaal maak je deze mappen met GTKradiant maar ik vind dat een poep programma. ik werk veel liever met 3ds max. nu schijnt het te kunnen dat je 3ds max naar gtk radiant kan importeren maar ik weet niet hoe. de extensies die gtk radiant importeert zijn:
*.md3
*.ase
*.lwo
*.obj
*.3ds
*.picoterrain
nu kan ik md3(via plug in), ase, obj, 3ds exporteren met 3ds max maar importeren in gtk radiant werkt niet en dat is dus mijn probleem. bij andere schijnt het wel te werken maar bij mij niet?
textures gebruik ik nog niet en dus is dat nu nog geen probleem maar ik wil het dus van 3ds max naar gtk radiant brengen dat ik het in gtk radiant kan exporteren zodat ik hem kan testen.
dit filmpje had ik gevonden deze jongen lukt het wel maar krijgt problemen met textures:
ik gebruik 3ds 2010 en gtk radiant 1.5 en importeer zo:
#Step 1 Open GTK Radiant.
#Step 2 Open your map.
#Step 3 Right-click in the 2D window and select "Misc." Then select "Misc_Model." A new window will pop up.
#Step 4 Select one and hit "Open." The model has now been imported into GTK Radiant.
als ik het importeer krijg ik dit:
This is GtkRadiant '1.5.0' compiled Apr 26 2007
Official qeradiant.com build by namespace
Unable to find default tag file C:/Program Files (x86)/GtkRadiant 1.5.0/q3.game/shadertags.xml. No tag support.
OpenGL window configuration: colour-buffer = 32bpp, depth-buffer = none
WARNING: could not extract the relative path, using full path instead
Model load failed: "C:/Users/Samir/Documents/3dsmax/export/21.ase"
entityCreate -class misc_model
hallo, ik weet nou niet of ik het hier moet plaatsen of bij het gta moddeling gebeuren want het is niet voor gta.
mijn probleem is dat ik voor een spel genaamd urban terror maps wil maken. normaal maak je deze mappen met GTKradiant maar ik vind dat een poep programma. ik werk veel liever met 3ds max. nu schijnt het te kunnen dat je 3ds max naar gtk radiant kan importeren maar ik weet niet hoe. de extensies die gtk radiant importeert zijn:
*.md3
*.ase
*.lwo
*.obj
*.3ds
*.picoterrain
nu kan ik md3(via plug in), ase, obj, 3ds exporteren met 3ds max maar importeren in gtk radiant werkt niet en dat is dus mijn probleem. bij andere schijnt het wel te werken maar bij mij niet?
textures gebruik ik nog niet en dus is dat nu nog geen probleem maar ik wil het dus van 3ds max naar gtk radiant brengen dat ik het in gtk radiant kan exporteren zodat ik hem kan testen.
dit filmpje had ik gevonden deze jongen lukt het wel maar krijgt problemen met textures:
http://forums.urbanterror.info/topic/18918-3dsmax-2010-model-ase-to-gtkradiant/
ik gebruik 3ds 2010 en gtk radiant 1.5 en importeer zo:
als ik het importeer krijg ik dit:
Bewerkt: door iefen