Jump to content
Geplaatst:
comment_1765365

Met gepaste trots presenteren wij u de GTAForum Stamkroeg, te vinden onder NOTA in Lifestyle. De Stamkroeg is in het leven geroepen om leden een plek te geven om onderling over van alles te praten, waarbij zelfs slowchatten is toegestaan. Lijkt dat niet op NOTA? Mwa, in principe wel. Echter is NOTA langzamerhand uitgegroeid tot een Onzinforum, waar NOTA eigenlijk een forum is waar onderwerpen besproken kunnen worden die elders nergens in een forum passen. De Stamkroeg moet ervoor zorgen dat de meeste onzin uit NOTA verdwijnt, NOTA moet weer een forum worden waar bepaalde onderwerpen besproken worden die nergens elders passen. Dit betekend dan ook dat de crew in NOTA strenger op zal treden tegen onzinnige topics, NOTA wordt dus wat serieuzer en daarmee iets volwassener.

Nu het leuke nieuws, hihi, er komt dus een forum waarin iedereen zijn gezellige en grappige kant kan tonen. Uiteraard zijn de forumregels daar nog steeds van kracht en is het niet toegestaan om de forumregels aan je laars te lappen. De postcount is uitgeschakeld, dus iedereen kan ongegeneerd grappen uithalen en eindeloos praten over zijn of haar beleefde dag. Slowchatten, iets wat elders op het forum niet gewaardeerd wordt is in de stamkroeg gewoon toegestaan. Aangezien de crew ook zijn gezellige kant heeft en ook wel van een grapje houdt zijn wij daar ook te vinden. De Lifestyle crew zal het forum modereren. Omdat dit een forum moet worden om de leden iets dichter bij elkaar te krijgen en vooral de gezelligheid op het forum een plaats te geven is er heel veel toegestaan in de Stamkroeg. Er zijn vanzelfsprekend wel grenzen. Zo is het, ondanks dat de postcount uit staat, niet de bedoeling om dubbelposts te plaatsen of de Stamkroeg onder te spammen. Je mag topics over elk onderwerp (let hierbij ook op de regels!!) aanmaken, maar hou het wel een beetje netjes. Maak geen 100en topics over kaas aan en een topic over kaas met 5000 reacties per dag is ook niet wenselijk. Er is nogmaals heel veel vrijheid voor eenieder in de Stamkroeg, maar er zijn en blijven grenzen.

Aangezien er heel wat topics die in de Stamkroeg thuis horen op dit moment in NOTA staan, zullen we de komende tijd constant topics van NOTA naar de Stamkroeg verplaatsen. Wanneer je plotseling een topic kwijt bent dat normaal gesproken in NOTA te vinden was, is de kans groot dat deze nu in de Stamkroeg staat. Het aantal topics dat hiermee gemoeid is, is vrij groot. Hierdoor kan dit proces van verhuizen nog wel even duren, dus kijk niet vreemd op wanneer er in de komende weken nog steeds topics verdwijnen uit NOTA.

De welbekende forumspelletjes zijn vanaf heden ook terug te vinden in de Stamkroeg, het speciale forum dat hier speciaal voor was in NOTA is niet meer.

Genoeg geouwehoerd, neem nu een kijkje in onze nieuwe gezellige Stamkroeg!

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1765647

Als ik een suggestie mag maken... Inherent aan de naam NOTA is dat die onderaan dient te staan. Zoals de feiten nu zijn gaat de naamgeving echter verloren, omdat er een exceptie onder deze keuze is gezet. Komt op mij niet erg logisch over, puur als subforum van NOTA zou het beter te rijmen zijn. Maar dat zijn mijn 2 centen.

Geplaatst:
comment_1765669

Als ik een suggestie mag maken... Inherent aan de naam NOTA is dat die onderaan dient te staan. Zoals de feiten nu zijn gaat de naamgeving echter verloren, omdat er een exceptie onder deze keuze is gezet. Komt op mij niet erg logisch over, puur als subforum van NOTA zou het beter te rijmen zijn. Maar dat zijn mijn 2 centen.

Je hebt wel gelijk, want dit wekt zeker verwarring op bij leden. Misschien een namechange voor NOTA naar een andere naam, maar die wel past bij het huidige doel van het forum?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1765724

Weet je wat grappig is? In Stamkroeg staat Postcount uit. Maar Mijlpalen staat ook in Stamkroeg. Hoe kan het dan je 100e - 200e etc post zijn? :bier:

Die post krijg je nu dus niet meer cadeau. Voor je 100e of 200e post moet je nu dus een super behulpzame reactie plaatsen elders op het forum. Vervolgens kun je in de stamkroeg melden dat je 100 of 200 super behulpzame reacties op het forum geplaatst hebt. ^^

Geplaatst:
comment_1765731

Weet je wat grappig is? In Stamkroeg staat Postcount uit. Maar Mijlpalen staat ook in Stamkroeg. Hoe kan het dan je 100e - 200e etc post zijn? :bier:

Die post krijg je nu dus niet meer cadeau. Voor je 100e of 200e post moet je nu dus een super behulpzame reactie plaatsen elders op het forum. Vervolgens kun je in de stamkroeg melden dat je 100 of 200 super behulpzame reacties op het forum geplaatst hebt. ^^

Stom, het effect is eraf. Ik denk dat het nu bij meerdere is: Waarom tijd vern**ken om die post te plaatsen dan alweer een ander lid te helpen? :cab:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1765736
Stom, het effect is eraf. Ik denk dat het nu bij meerdere is: Waarom tijd vern**ken om die post te plaatsen dan alweer een ander lid te helpen? :cab:

In jouw geval zou dat, wanneer je bij elke 100 posts een bericht in Mijlpalen plaatst, 27 hele posts schelen.. Boehoe.. Big deal.. Als je daar alleen post om een post bij je postcount te krijgen dan snap je niet helemaal waar dat topic voor is.. ^_^

Geplaatst:
comment_1765740

In jouw geval zou dat, wanneer je bij elke 100 posts een bericht in Mijlpalen plaatst, 27 hele posts schelen.. Boehoe.. Big deal.. Als je daar alleen post om een post bij je postcount te krijgen dan snap je niet helemaal waar dat topic voor is.. ^_^

Ja, ik weet het. Maar je zou het nu minder snel aangeven dat je aan de 100 posts zit. Jammer.. Maar rest ziet er goed uit. :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1765748

Je vorige posts in de topics diue nu in de stamkroeg staan zijn die van onze postcount afgetrokken?

Nee. Maar mocht je dit graag willen dan valt er altijd wel wat te bespreken.. :)

Geplaatst:
comment_1765752

Je hebt wel gelijk, want dit wekt zeker verwarring op bij leden. Misschien een namechange voor NOTA naar een andere naam, maar die wel past bij het huidige doel van het forum?

Is het niet handiger om dat NOTA qua plek om te ruilen met de stamkroeg?

Je vorige posts in de topics diue nu in de stamkroeg staan zijn die van onze postcount afgetrokken?

Nee. Maar mocht je dit graag willen dan valt er altijd wel wat te bespreken.. :)

Typisch een Jowx reactie. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.