Geplaatst: 12 december 201014 jaren comment_1765931 Hallo ik zoek een kaart van de horoes en tagsen snapschots en oysters op 1 kaart om aftedrukken liefs een driehoeh oyster cirkel tag vierkant snapschot kruis horhoes zwart wit alvast bedankt
Geplaatst: 12 december 201014 jaren comment_1766127 Of er één kaart van is weet ik niet, maar die zou je zelf kunnen maken met behulp van deze pagina. Klik er lustig op los om de kaart te maken die jij wilt, en print 'm uit. Leuker kan ik het niet maken, maar GTAGames.nl maakt het wel makkelijker
Geplaatst: 13 december 201014 jaren comment_1766342 Je kunt uiteraard ook een printscreentje maken van SAMA (San Andreas Mission Analyzer). Op die officiële site kan je hem echter niet meer downloaden, je kunt wel in dit topic kijken. Download hem, selecteer alle door jou gewenste locaties en neem een print screentje. Zo krijg je ook alleen de collectables die je nog niet hebt Easy as can be.
Geplaatst: 13 december 201014 jaren Auteur comment_1766443 heb je ook tips op ps2 want ik die alleen maar op ps2
Hallo ik zoek een kaart van de horoes en tagsen snapschots en oysters op 1 kaart om aftedrukken
liefs een driehoeh oyster cirkel tag vierkant snapschot kruis horhoes zwart wit
alvast bedankt