Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Geplaatst:
comment_1768036

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

• Reacties 384
  • Bezichtigingen 23.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1778490

0-2 verlies tegen Blackburn Rovers, dat niet eens een manager heeft. Ik vraag me sterk af of er wel tactieken bestaan die goed uitpakken bij Birmingham. Na de winst op Aston Villa dacht ik even dat alles weer goed zou komen, maar deze uitslag is weer ver onder de maat. :-(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1778597

Mijn allereerste gelijkspel en wel tegen Aston Villa. Ik had op een kleine overwinning gehoopt, maar dit is ook best leuk. Volgende wedstrijd tegen Blackburn en dan heb ik mijn topteam weer beschikbaar. Op hoop van zege dus.

Geplaatst:
comment_1778602

Higuain te koop! 38 miljoen, belachelijk veel geld maar dan heb je wel een 23 jarige spits van 95. :D Waarom staat er geen verdediger van 95 op de lijst? :{

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1778614

Higuain te koop! 38 miljoen, belachelijk veel geld maar dan heb je wel een 23 jarige spits van 95. :D Waarom staat er geen verdediger van 95 op de lijst? :{

Verdedigers zijn altijd belachelijk zeldzaam. Gister wel even een keeper op de kop getikt die naar de maatstaven van Blackpool lekker sterk is. Hopen dat het lekker veel tegendoelpunten scheelt.

Geplaatst:
comment_1778895

Na het vuurwerk afsteken en 't vreten en zuipen maar gelijk even de uitslagen gecheckt. En zowaar: 1-2 winst op Bolton Wanderers! Het is niet veel, maar het geeft aan dat deze tactiek veelbelovend is. Ik houd dit een paar dagen aan, en dan kijk ik wel verder. Voor nu ben ik tevreden. :)

Geplaatst:
comment_1778897

Na het vuurwerk afsteken en 't vreten en zuipen maar gelijk even de uitslagen gecheckt. En zowaar: 1-2 winst op Bolton Wanderers! Het is niet veel, maar het geeft aan dat deze tactiek veelbelovend is. Ik houd dit een paar dagen aan, en dan kijk ik wel verder. Voor nu ben ik tevreden. :)

Grrrr, je verpest mijn carrière :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1778951

Welkom terug in de top 5, Blackpool! 3-0 overwinning op Blackburn Rovers, nu tegen de Bolton Wanderers.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.