Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Geplaatst:
comment_1768036

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

• Reacties 384
  • Bezichtigingen 23.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1780901

So steady as she goes.. 3-0 gewonnen van Liverpool, op naar Manchester United. Zit als aardig vastgevroren op de 5de plaats.

Bewerkt: door KillerZero86

Geplaatst:
comment_1780909

Vandaag weer eens een lekkere uitslag, 5-0 gewonnen van Blackburn. Mooi is dat Man U heeft gelijk gespeeld en dat ik nu 7 punten los sta van Man U. Op naar de volgende wedstrijd tegen Bolton Wanderers.

Geplaatst:
comment_1780968

So steady as she goes.. 3-0 gewonnen van Liverpool, op naar Manchester United. Zit als aardig vastgevroren op de 5de plaats.

Nou, ik zit duidelijk niet vast gevroren, donder alleen maar meer naar onderen. :duh:

Geplaatst:
comment_1781074

Aah, lekker. Gelijkspel tegen Manchester United. Precies de uitslag waar ik op gegokt had. Mijn teamwaarde stijgt ook met de dag, omdat ik gewoon een paar hele leuke talenten in m'n selectie heb zitten. En ik heb eindelijk een goede keeper weten binnen te hengelen, namelijk Almunia van Arsenal. 91, dus da's al een hele verbetering ten opzichte van Foster. Op naar Stoke City. Eitje. :sigaar:

Geplaatst:
comment_1781255

Aah, lekker. Gelijkspel tegen Manchester United. Precies de uitslag waar ik op gegokt had. Mijn teamwaarde stijgt ook met de dag, omdat ik gewoon een paar hele leuke talenten in m'n selectie heb zitten. En ik heb eindelijk een goede keeper weten binnen te hengelen, namelijk Almunia van Arsenal. 91, dus da's al een hele verbetering ten opzichte van Foster. Op naar Stoke City. Eitje. :sigaar:

Ben er niet zo blij mee :duh:

Geplaatst:
comment_1781437

Mocht het jullie nog niet zijn opgevallen: ik heb Hargreaves op de transferlijst gezet voor een slordige elf miljoen pingels. Hij past niet zo goed meer in m'n selectie, en ik heb al een andere middenvelder op het oog, dus hij mag voor een zacht prijsje weg. Wie het eerst komt, het eerst maalt. :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1781444

voor 1,1 mln hebben we een deal. Best droog om te zien: Blackpool krijgt een financiële injectie, en hup daar gaat de rest :puh:

Geplaatst:
comment_1781786

Vandaag maar weer eens gewonnen van Bolton. Een mooie 2-0 overwinning. Zo blijf ik lekker mij koppositie vasthouden. Jammer dat Blackpool vandaag verloren heeft van Man U...

Geplaatst:
comment_1781804

Het gaat nog steeds lekker: 1-5 winst op Stoke City. Hargreaves is inmiddels ook verkocht, en van de opbrengsten heb ik Coquelin en Acosta kunnen kopen. De laatste is een middenvelder van 22 jaar met een algemene rating van 81. Voor slechts vier miljoen had ik 'm binnen. Opmerkelijk dat niemand hem eerder heeft opgemerkt. Maar goed, komende wedstrijd is tegen Tottenham Hotspur. Lastig, maar ik denk dat een gelijkspel haalbaar is.

Geplaatst:
comment_1781837

Het gaat nog steeds lekker: 1-5 winst op Stoke City. Hargreaves is inmiddels ook verkocht, en van de opbrengsten heb ik Coquelin en Acosta kunnen kopen. De laatste is een middenvelder van 22 jaar met een algemene rating van 81. Voor slechts vier miljoen had ik 'm binnen. Opmerkelijk dat niemand hem eerder heeft opgemerkt. Maar goed, komende wedstrijd is tegen Tottenham Hotspur. Lastig, maar ik denk dat een gelijkspel haalbaar is.

Mijn basis opstelling is 90 + dus wat moet ik dan met een 81er ?

Geplaatst:
comment_1781861

Mijn basis opstelling is 90 + dus wat moet ik dan met een 81er ?

Dat zeg je nu wel, maar ik heb die spelers natuurlijk gekocht om te trainen. Als je ze een paar dagen lang met succes traint, schieten ze zo richting de 90. Ik koop liever een jonge speler van 80 dan een oude speler van 90, omdat die geen groeimogelijkheden meer heeft, en je daar op den duur dus minder aan hebt. Als ik Hargreaves nog veel beter had kunnen maken, dan had ik hem natuurlijk wel in mijn selectie gehouden. Maar mijn middenvelders zitten verder ook allemaal tegen de 90 aan, dus dan is het tijd voor een vervanger.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.