Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Geplaatst:
comment_1768036

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

• Reacties 384
  • Bezichtigingen 23.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1785434

Zo, na 2 dagen van Nederlagen weer een klinkende overwinning en wel op Arsenal. 4-0 werd het, wat me op de 6de positie brengt.

Geplaatst:
comment_1785657

nipte 1-2 winst op Newcastle. Wel lol dat er alleen gescoort is in de 77 en 76 minuut

Haha ja dat zag ik ook al, frappant score verloop. Maar verdiende overwinning, en er moest een einde komen aan mijn ongeslagen reeks van 12 wedstrijden (inclusief beker). Nu weer een zwaar programma voor de boeg na Stoke City vanavond, hopelijk kom ik daar een beetje heelhuids uit.

Geplaatst:
comment_1786629

0-0 tegen Chelsea. Gezien de kwaliteit van die ploeg en de verhoudingen in de competitiestand, ben ik tevreden. Ondertussen schiet de waarde van mijn team omhoog. Rest mij alleen de verdediging nog wat te verjongen. Die is in verhouding echt veel te oud.

Geplaatst:
comment_1787135

Nette 3-0 winst op Fulham. En daarmee klim ik naar plek 10 op de ranglijst, en da's precies mijn doelstelling. Maar de nummers 10 tm 13 liggen erg dicht bij elkaar qua punten, dus er kan nog een hoop gaan schuiven. De nummer 9 op zijn beurt heeft weer drie punten meer dan ik, dus dat wordt alweer een stuk lastiger om in te halen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.