Jump to content
Geplaatst:
comment_1768036

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

• Reacties 384
  • Bezichtigingen 24.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1789334

Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 cool2.gif Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij.

Nu spam ik niet meer bij je :t

Geplaatst:
comment_1789361

Leontjuh, je mag me bedanken, want ik heb Manchester United ingemaakt met 3-1 cool2.gif Mijn nieuwe tactiek werkt uitstekend, want dit is de 8e overwinning op rij.

Ha ha, wel fijn. Zelf met 6-0 winnen van angstgegner Chelsea en ook zien dat Man U verliest met 3-1 van Bolton en sta weer 5 punten los. Op naar het kampioenschap.

Geplaatst:
comment_1789368

Ha ha, wel fijn. Zelf met 6-0 winnen van angstgegner Chelsea en ook zien dat Man U verliest met 3-1 van Bolton en sta weer 5 punten los. Op naar het kampioenschap.

Haha, maar als je het niet erg vind ga ik in week 41 wel van je winnen.

Geplaatst:
comment_1789405

Haha, maar als je het niet erg vind ga ik in week 41 wel van je winnen.

Nou die wedstrijd zou ik ook graag willen winnen, want als het zo door blijft gaan wordt de wedstrijd tegen jou de kampioenswedstrijd.

Geplaatst:
comment_1789458

Ik verlies eerst van Birmingham, win vervolgens van Man Utd, en speel daarna weer gelijk tegen Blackpool. Geen touw aan vast te knopen. :-(

Bewerkt: door TomHagen

Geplaatst:
comment_1789501

Ik verlies eerst van Birmingham, win vervolgens van Man Utd, en speel daarna weer gelijk tegen Blackpool. Geen touw aan vast te knopen. :-(

Het is geen schande om gelijk te spelen tegen Blackpool. Ik zelf verloor van Blackpool :ch:

Geplaatst:
comment_1789896

Winst 1-2 op Wolverhampton!

Nu tegen Man. United

Ik gok op 4-0 verlies.

Laten we hopen bloos.gif

Laten we dat nou eens niet hopen :puh: Nick wel een beetje positief blijven hea..

Vandaag weer gewonnen. Het kampioenschap komt steeds dichterbij...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.