Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Geplaatst:
comment_1768036

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

• Reacties 384
  • Bezichtigingen 23.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1790230

8ste plaats en ik sta lekker los van de rest. Ik denk dat mijn eindpositie dicht in de buurt van mn huidige positie ligt.

Geplaatst:
comment_1790276

Met 5-0 gewonnen van Wigan Athletic. Niet verrassend eigenlijk, want die hebben geen manager. Waar ik me wel een beetje zorgen over maak, is het gat dat er tussen mij en Blackpool zit. Maar liefst zes punten, dus het wordt heel lastig dat nog te overbruggen. En ondertussen zitten de ploegen onder mij me ook nog op de hielen.

En voor de volgers van buitenaf (Lees: NandroDavids) nog een screenshot van de huidige stand in de competitie: Klik

Geplaatst:
comment_1790310

0-0 tegen Fulham. En nu tegen City, dus ik vrees dat ik morgen twee plaatsen lager sta. :-( Maar ja, dan breekt de makkelijkere competitie helft weer aan, zodat ik hopelijk weer wat kan stijgen daarna. :)

Geplaatst:
comment_1790609

Weer gewonnen, 4-0 overwinning op de Wolves.. Op naar het kampioensfeest icon_mrgreen.gif

Hoho, Ik ben ook in race hoor ^^

Weet ik wel, maar hij komt wel steeds dichterbij...

Geplaatst:
comment_1790883

En weer een zakelijke overwinning op Aston Villa: 2-0. Verder eigenlijk niets verrassends, al is het toch wel erg matig dat Liverpool met 3-0 van Stoke City verliest. Komende wedstrijd tegen Blackburn Rovers, maar daarna volgen nog een paar heel belangrijke en interessante wedstrijden.

Geplaatst:
comment_1790888

Een mooie 3-0 overwinning op Newcastle.. Nu breekt een makkelijk programma aan. Tot de een-na-laatste wedstrijd van de competitie tegen Bolton hopelijk voor het kampioenschap.

Geplaatst:
comment_1791014

Een mooie 3-0 overwinning op Newcastle.. Nu breekt een makkelijk programma aan. Tot de een-na-laatste wedstrijd van de competitie tegen Bolton hopelijk voor het kampioenschap.

Tja mijn tactiek lijkt uitgewerkt, ik heb een keeper, twee middenvelders en twee spitsen op 100, maar het gaat niet echt goed meer de laatste werken. :-(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.