Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Geplaatst:
comment_1768036

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

• Reacties 384
  • Bezichtigingen 23.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1795507

Mja, het gaat automatisch zie ik. Nouja, als je nog eens zin hebt: ga je gang! Deze zal niet meer vanuit het forum worden georganiseerd (te weinig tijd) dus: wie het eerst komt, die het eerst maalt.

5de plaats als eindstand en eerste plaats wat managerschap betreft. Ik ben tevreden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1795652

Zullen we dat verder bespreken in ons subforum?

Verder: aan iedereen die meedeed: bedankt! Ik had niet durven dromen dat de opkomst zo hoog was en dat iedereen 45 dagen actief heeft meegedaan aan dit evenement van Universal Inc. en daarom hoop ik dat dit evenement voor herhaling vatbaar is, hoewel die beslissing bij de leiding van UI ligt. Het was een ongelofelijk leuk en spannend toernooi met een paar verassingen. Speciale aandacht even voor Leontjuuh-gta, die het eigenhandig voor elkaar wist te krijgen zijn team 100 punten te laten verzamelen. Een grote prestatie!

Geplaatst:
comment_1795666

Killerzero86, Jij ook mijn complimenten hoor dat je het toernooi gehost hebt en dat jij 5e eindigt met een ploeg die om degradatie speelt.

Ik hoor vanzelf wel als er een nieuw toernooi komt ;)

Geplaatst:
comment_1795674

Het was inderdaad een leuke competitie, goed georganiseerd. :) Ik heb nu wel sinds lange tijd mijn doelstelling in OSM niet gehaald door de moeilijke tegenstanders. :-(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.