Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi

Geplaatst:
comment_1768036

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

• Reacties 384
  • Bezichtigingen 23.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1768796

Maar goed, Mijn spelers zijn beter als die op de tranfersmarkt staan. Maar ik moet nog een speler erbij dus ik ga binnenkort ook raak slaan.

Geplaatst:
comment_1769009

Joepie, weer verloren! :D

Maar je hoeft je niet te schamen hoor. Met een Manager aan het roer van mijn kaliber bij de tegenploeg is het niet gemakkelijk. Ik heb ook een aankoop binnen, Anderson ga ik lekker tot 100 trainen. :D

En, lol:

Spotlight: Remcconen

LONDON - Remcconen wordt door de supporters van Arsenal als schuldige aangewezen voor de matige prestaties van hun team. Remcconen heeft natuurlijk een enorme staat van dienst. Met één bekers in zijn prijzenkast mag hij zich een succesvol oefenmeester noemen. Daarom waren de verwachtingen bij Arsenal hooggespannen toen Remcconen zijn handtekening onder een contract met de club zette.

Arsenal draait echter slecht, de 2e plaats in de rangschikking is daar het bewijs van. Remcconen wilde wel toegeven dat hij daar mede verantwoordelijk voor is. Maar hij hekelde ook zijn spelers die af en toe futloos aan de aftrap verschijnen: "Ik verwacht meer professioneel gedrag van mijn spelers," betoogde hij, "ze moeten eens gaan werken voor hun centen."

Twee wedstrijden. :7

Geplaatst:
comment_1769033

@ Tomhagen: Je geeft zelf het antwoord al. "Twee Wedstrijden :7"

Komt nog wel. Ik heb gewoon een slechte start. :tu:

Edit: Btw, ik heb nog 28.5 Milj te besteden, dus wat zeur ik eigenlijk? :cya:

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1769036

1-1 tegen Arsenal. Een uitslag waar ik absoluut tevreden mee ben. Remcconen maakt het nog niet waar. Tottenham verliest trouwens met 6-0 van Chelsea. Ik had toch een beter resultaat verwacht van Visser, eerlijk gezegd. Als zelfs ik met een matige ploeg op 1-1 kan blijven tegen Arsenal, dan moet je met Tottenham toch zeker ook gelijk kunnen spelen. En Newcastle dat van Liverpool wint, toch ook wel opvallend. Verder weinig verrassingen in de uitslagen.

Volgende wedstrijd tegen Wolverhampton. Ik ben vol vertrouwen. :)

Geplaatst:
comment_1769055

Vandaag de derby van Manchester gewonnen 2-1 :D

En ik sta nu al als enigste bovenaan. Ja, het is nog maar 2 wedstrijden, maar ik vind het raar dat ene Man U, Chelsea of Arsenal niet bovenaan staat. Vandaag tegen Stoke City, moet gewoon te doen zijn, hebben geen coach dus..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1769125

4-0 tegen West Ham United, ik doe weer mee in de competitie. YEAH! Volgende wedstrijd tegen Arsenal, hopen op een gelijkspel of iig geen afstraffer.

Geplaatst:
comment_1769272

6-0 verloren van Chelsea, terwijl ik toch wel had verwacht te kunnen winnen. :7 Wat een drama.. Nu een makkelijkere wedstrijd, dacht ik, en dan weer een moeilijke. Nouja, we zien wel wat het wordt.

Geplaatst:
comment_1769339

6-0 verloren van Chelsea, terwijl ik toch wel had verwacht te kunnen winnen. :7 Wat een drama.. Nu een makkelijkere wedstrijd, dacht ik, en dan weer een moeilijke. Nouja, we zien wel wat het wordt.

Ha ha, ja ik schrok al toen ik de uitslag zag. Hoezo verliest Visser met 6-0?? :bonk:

Maar in het voetbal kan alles....

Geplaatst:
comment_1769574

2-0! Tegen Sunderland 1e winst is binnen! :bier:

Edit: Piatti van UD Alméria gekocht voor 23 Milj. Deze speler ga ik eens lekker trainen. :clown:

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1769577

1-4 winst op Wolverhampton Wanderers. Prima uitslag, alleen toch jammer van dat ene tegendoelpunt. Maar goed, ik ben tevreden, want het tilt me toch in een keer naar de 9e plaats op de ranglijst.

En de wedstrijd van Arsenal kent wederom een pijnlijke uitslag: 1-3 verlies tegen Blackpool. Daar moet ik de komende wedstrijd tegen spelen, dus ik vrees het ergste. Kan in ieder geval spannend worden. En dan ook nog Chelsea tegen Arsenal: ook een interessante wedstrijd.

Geplaatst:
comment_1769631

Hoppa!! En weer een overwinning. Heb vandaag met 3-0 gewonnen van Stoke City. Ik ben de enigste die tot nu toe 9 punten uit 3 wedstrijden heeft. Vandaag tegen Tottenham. Ik verwacht een moeilijke wedstrijd, maar dat toch de drie punten mijn kant op gaan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.