We hebben hier een computer met dualboot XP en Windows 7. Op die computer wilt XP bepaalde websites niet laden. Op dezelfde computer met Windows 7 werkt alles wel prima. Dit is pas sinds gisteren gebeurd. het hosts-bestand is leeg zoals het moet, ik heb de cookies verwijderd (maar daar ligt het niet aan, andere browsers op die XP hebben dat ook) en ipconfig /flushdns heb ik ook uitgevoerd. Geen resultaat. Iemand een idee van hoe dit kan worden opgelost? (Behalve helemaal opnieuw installeen/Windows 7 gaan gebruiken ipv XP). Veel dank
Hallo
We hebben hier een computer met dualboot XP en Windows 7. Op die computer wilt XP bepaalde websites niet laden. Op dezelfde computer met Windows 7 werkt alles wel prima. Dit is pas sinds gisteren gebeurd. het hosts-bestand is leeg zoals het moet, ik heb de cookies verwijderd (maar daar ligt het niet aan, andere browsers op die XP hebben dat ook) en ipconfig /flushdns heb ik ook uitgevoerd. Geen resultaat.
Iemand een idee van hoe dit kan worden opgelost? (Behalve helemaal opnieuw installeen/Windows 7 gaan gebruiken ipv XP). Veel dank