Jump to content
Geplaatst:
comment_1770773

Hey,

Ik speel nu al zon 3 weken dat grappige spelletje met blokjes etc.

Maar mijn probleem is dat er soms erg irritante lag komt in het spel, het beeld blijft hangen en delen van de map laden niet. Bij bijvoorbeeld een bos in de fik zetten krijg ik hier ook last van. en daarna ben ik per ongeluk van een berg afgelopen en dus dood.. :duh:

En eeh, ik heb een core i5 en Java gebruikt er daar maar 2 cores van. Tevens 6 gig ram (minecraft gebruikt maar liefst 600mb!!). En maakt je videokaart ook veel uit? Want ik moest voor school een keer een Java programma maken (2D, robot spelletje) waardoor mijn videokaart uit viel (we praten hier over een laptop versie: ATI radeon hd 5145).

Maarja, ik wil graag een oplossing voor die lag want ik erger me weer als ik spontaan te spletter val :ch:

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1778227

Lolz ik trek minecraft met me hd5870 makelijk tot 200/300 fps soms. Maar dat is ef offtopic. nu weer ontopic. De Beta update maakt hem ook sneller. Een vriend van mij kan met zijn AMD 64 ofso en een videokaart die net zo snel kan rekenen als een aapje. Minecraft op 10 tot soms wel 40 fps op normal spelen.

Welja, de hd5870 is ook heel wat nieuwer dan mijne. Als ik mafia 2 ga spelen kan ik niet langer dan een uur spelen. daarna valt mijn laptop uit als beveiliging voor hitte. lekker logisch dat asus een oude vidokaart opnieuw uitbrengt alleen dan overgeclockt.. dat is vragen om problemen..

Edit:

Typprobleem

Bewerkt: door Maikle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.