Ik deed de missie a Portrait of a Killer van United papers ofzoiets:P moest je 1 vermoorden voor de verandering Maar het aparte was... Ik stond van een afstandje die bodyguards neer te schieten met een sniper zoals op wikigta word aangeraden.. Maar komt er op een gegeven moment 2 Politie auto's aan rijden eruit en komen me helpen om die boeven neer te schieten die boduguards? eh klopt dit? Ik gebruik geen 'rare' chats.. ja heb 1x die politie verwijder es gebruikt... maar daarvan heb ik ook de archievents geinstalleerd of hoort dit bij de missie? denk het eigenlijks niet?
Hey iedereen,
Ik deed de missie a Portrait of a Killer van United papers ofzoiets:P moest je 1 vermoorden voor de verandering
Maar het aparte was... Ik stond van een afstandje die bodyguards neer te schieten met een sniper zoals op wikigta word aangeraden.. Maar komt er op een gegeven moment 2 Politie auto's aan rijden eruit en komen me helpen om die boeven neer te schieten die boduguards? eh klopt dit?
Ik gebruik geen 'rare' chats.. ja heb 1x die politie verwijder es gebruikt... maar daarvan heb ik ook de archievents geinstalleerd of hoort dit bij de missie? denk het eigenlijks niet?