Geplaatst: 22 december 201014 jaren comment_1772222 Hey jongens,meisjes, ik heb dit kleine mini script gemaakt zodat de speler ingame /site kan typen en dat ie dan je site/forum url kan zien dat is dus makkelijk zodat je niet elke keer je forum/site ingame hoeft te zeggen: Ok plaats dit onder: OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) if(strcmp(cmd, "/site", true) == 0) { SendPlayerFormattedText(playerid,"To vieuw us forum online go to (typ hier je site/forum url in",0); return 1; } Screen: Waar je bij mij dus www.bigliferpg.tk ziet moet jij dus veranderen in jou site url have fun!
Geplaatst: 30 december 201014 jaren comment_1777790 Inderdaad behalve die , 0 die staat er voor niets. Dat had de topicstarter ook niet door.
Geplaatst: 30 december 201014 jaren comment_1777921 Inderdaad behalve die , 0 die staat er voor niets. Dat had de topicstarter ook niet door. haha ik dacht al XD maar dan kan je dus ook geen kleur van de text aangeven
Geplaatst: 30 december 201014 jaren comment_1777942 Die is die ook vergeten denk ik dan. De kleur moet namelijk hierbij ook ingevoerd worden.
Geplaatst: 30 december 201014 jaren comment_1777985 lol de "release" is veel te klein voor een release en in die 5 regeltjes zitten nog fouten ook :S. sorry BigLifeRPG maar volgende keer wel even opletten als je iets releast
Geplaatst: 3 januari 201114 jaren Auteur comment_1780333 lol de "release" is veel te klein voor een release en in die 5 regeltjes zitten nog fouten ook :S. sorry BigLifeRPG maar volgende keer wel even opletten als je iets releast ja klopt zal ik voortaan doen
Hey jongens,meisjes,
ik heb dit kleine mini script gemaakt zodat de speler ingame /site kan typen en dat ie dan je site/forum url kan zien
dat is dus makkelijk zodat je niet elke keer je forum/site ingame hoeft te zeggen:
Ok plaats dit onder:
Screen:
Waar je bij mij dus www.bigliferpg.tk ziet moet jij dus veranderen in jou site url
have fun!