December 23, 201015 yr Hey Ladies,Gentlemen Ik heb een Blauwe Windows 7 Hydra gemaakt ik zal m in de database uploaden voor GTA San Andreas Screens: Normaal: Stunt op zn kop :D : Installatie Readme zit in t archief veel plezier! Blue hydra.zip
December 23, 201015 yr Ik wilt niet dom doen , maar ik vind er niks aan , er is niks veranderd dan een blauw kleurtje.... Ik vind dit eigenlijk geen "modelleling" >>> Door Beagle: Het is ook textures & modelling showroom..<<< Dat weet ik maar al te goed maar ik vind het een knip & Plak texture , dat vind ik , je mag je mening toch uiten ? Edited December 25, 201015 yr by davedavy
December 25, 201015 yr Grappig gedaan! Misschien kan je de plaatjes die er nu opzitten vervangen door het W7 logo? Ga zo door.
December 25, 201015 yr Paar opmerkingen: In je modpakketje zeg je dat je "rebuild archive" moet doen, maar dit hoef je niet te doen bij replacements. Alleen wanneer je bestanden verwijdert of toevoegt aan gta3.img, is het nodig om "rebuild archive" te doen. Als je screenshots toevoegt in je modpakketje, maak er dan even .jpg of .png van: niet .bmp. Bitmap-afbeeldingen zijn in jouw geval al 3 keer groter dan eenzelfde plaatje in .jpg-formaat en nemen dus zo veel meer ruimte in dan nodig is.
December 25, 201015 yr Author Grappig gedaan! Misschien kan je de plaatjes die er nu opzitten vervangen door het W7 logo? Ga zo door. Goed idee ik zal straks ff thuis kijken kben nu bij mijn familie :
December 31, 201015 yr Author Paar opmerkingen: In je modpakketje zeg je dat je "rebuild archive" moet doen, maar dit hoef je niet te doen bij replacements. Alleen wanneer je bestanden verwijdert of toevoegt aan gta3.img, is het nodig om "rebuild archive" te doen. Als je screenshots toevoegt in je modpakketje, maak er dan even .jpg of .png van: niet .bmp. Bitmap-afbeeldingen zijn in jouw geval al 3 keer groter dan eenzelfde plaatje in .jpg-formaat en nemen dus zo veel meer ruimte in dan nodig is. weet ik maar ik vind dat dat toch veiliger is
December 31, 201015 yr Author Waarom is het veiliger om bmp te gebruiken ik bedoel om rebuild archive te gebruiken en jij praat over bmp?? lol
December 31, 201015 yr Hij had het over dat je .bmp gebruikte. En waarom vind jij dat rebuild archive veiliger is? Heb je überhaupt een idee van hoe dat hele programma en het lezen en schrijven van imgs in elkaar steekt?
January 1, 201115 yr Author Hij had het over dat je .bmp gebruikte. En waarom vind jij dat rebuild archive veiliger is? Heb je überhaupt een idee van hoe dat hele programma en het lezen en schrijven van imgs in elkaar steekt? ah zo gwn .bmp vind ik makkelijker
January 1, 201115 yr Hij had het over dat je .bmp gebruikte. En waarom vind jij dat rebuild archive veiliger is? Heb je überhaupt een idee van hoe dat hele programma en het lezen en schrijven van imgs in elkaar steekt? ah zo gwn .bmp vind ik makkelijker Als jij het veel werk vind om op .png te klikken
March 5, 201115 yr .png is nog erg groot. Ik zal voor .jpg kiezen, klein en je merkt haast geen verschil. I'm sorry for bump, ik had er niet aan gedacht Edited March 5, 201115 yr by Fezz
March 5, 201115 yr .png is nog erg groot. Ik zal voor .jpg kiezen, klein en je merkt haast geen verschil. I'm sorry for bump, ik had er niet aan gedacht Bullshit. Voor foto's valt het mee, maar voor kwaliteitsplaatjes is zelfs bij maximale kwaliteit JPEG nog kwaliteitsverlies merkbaar in vergelijking met PNG.
Hey Ladies,Gentlemen
Ik heb een Blauwe Windows 7 Hydra gemaakt
ik zal m in de database uploaden voor GTA San Andreas
Screens:
Normaal:
Stunt op zn kop
:D
:
Installatie Readme zit in t archief
veel plezier!
Blue hydra.zip