Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nieuwe signature

Featured Replies

Ik moet zeggen ik vind dit niet je beste werk.

Ik vind de render veel te doorzichtig lijken, de rotsen op de achtergrond wijzen allemaal naar binnen.

En het lijkt alsof je render neergeschoten word ofzo maar ik vind het allemaal een beetje apart :$

Het past niet echt bij elkaar allemaal, het lijkt net alsof je van alles bij elkaar hebt geplakt.

Er zit weinig diepte in dat had beter gekund ik vind de achtergrond ook niet passen bij de render.

Niet echt je beste werk.

Ziet er goed uit. De brush die je gebruikt hebt links draagt mooi bij aan de drukte. Ik had de render wel wat kleiner gemaakt, zodat zijn hele hoofd erop stond. Het contrast van de render en de achtergrond is nogal laag, daardoor is het moeilijker om de focal te zien. Voor de rest leuk gedaan! [6/10]

Ik moet zeggen ik vind dit niet je beste werk.

Ik vind de render veel te doorzichtig lijken, de rotsen op de achtergrond wijzen allemaal naar binnen.

En het lijkt alsof je render neergeschoten word ofzo maar ik vind het allemaal een beetje apart :$

Het past niet echt bij elkaar allemaal, het lijkt net alsof je van alles bij elkaar hebt geplakt.

Er zit weinig diepte in dat had beter gekund ik vind de achtergrond ook niet passen bij de render.

Niet echt je beste werk.

Ik vind het juist lijken alsof het een afbeelding is die nauwelijks bewerkt is. Een achtergrond en mannetje op de voorgrond. Wat is de stock/render/achtergrond, Hugo?

• Author

Dit is de render:

MetalGear4Gunsofpatriots.png

Ik zal de stock zometeen ook nog wel uploaden.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit een van je mindere signatures vind. Ik ben sowieso al niet zo van de SF-stijl, maar het ziet er een beetje te gemaakt uit. De render heb je mooi bewerkt met dat opspattende bloed(?), maar ik heb niet het idee dat 'ie deel uit maakt van de rest. Hij blijft een beetje op de voorgrond, en het lijkt alsof alles achter hem gebeurt. Een beetje smudgen langs de randen levert hier denk ik heel veel op.

Dus ja, ik vind het niet zo spetterend. Zonde, want ik heb je al veel mooiere dingen zien maken.