Geplaatst: 23 december 201014 jaren comment_1773052 hallo, Ik heb een vraag over de suits van vriendinnen. Wat gebeurt er als een vriendin je dumpt? Blijven de suits dan nog? Of gaan ze weg uit mijn kledingkast? Alvast bedankt voor jouw antwoord! Groet,
Geplaatst: 23 december 201014 jaren comment_1773059 hallo, Ik heb een vraag over de suits van vriendinnen. Wat gebeurt er als een vriendin je dumpt? Blijven de suits dan nog? Of gaan ze weg uit mijn kledingkast? Alvast bedankt voor jouw antwoord! Groet, De suits blijven gewoon in je wardrobe, je kunt ze blijven gebruiken zolang als je wilt. Je (ex)vriendin krijg je echter niet meer terug. Bewerkt: 23 december 201014 jaren door _niickk
Geplaatst: 23 december 201014 jaren comment_1773165 tenzij je de 50 parels vindt maar dit lukt niet met Milie en de eerste vriendin die je krijgt
hallo,
Ik heb een vraag over de suits van vriendinnen. Wat gebeurt er als een vriendin je dumpt? Blijven de suits dan nog? Of gaan ze weg uit mijn kledingkast? Alvast bedankt voor jouw antwoord!
Groet,