Ik heb nu een werkende NPC, die doet wat ik wel.... Maar, hoe kan ik zijn skin veranderen? Ik heb het gevoel dat het bij OnNPCSpawn moet ergens, maar hoe/waar?
#define RECORDING "Homeguid" //Dit is de bestandsnaam van je opgenomen bestand, zonder extensie!
#define RECORDING_TYPE 2 //1 Voor in een voertuig en 2 voor te voet.
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#define RECORDING "Homeguid" //Dit is de bestandsnaam van je opgenomen bestand, zonder extensie!
#define RECORDING_TYPE 2 //1 Voor in een voertuig en 2 voor te voet.
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif
Hello,
Ik heb nu een werkende NPC, die doet wat ik wel.... Maar, hoe kan ik zijn skin veranderen? Ik heb het gevoel dat het bij OnNPCSpawn moet ergens, maar hoe/waar?
Alvast bedankt