December 24, 201015 yr Hallo allemaal! Aangezien ik al een tijdje aan het prutsen ben voor een signature van GTA III, en er niet echt uitkom qua inspiratie wil ik aan iemand vragen om een signature te maken voor mij Type: Signature Stijl: Grunge/strak. Grootte: 500x150 (standaard) Voorbeeld: Klik Klik2 Tekst: Mark B. Rand: Ligt aan de signature. Kleuren: Ik heb geen bepaalde voorkeuren. Render (optioneel): Extra (optioneel): Als het maar in de traditionele GTA III stijl is . Edited December 24, 201015 yr by Mark B.
December 25, 201015 yr Ik was er ook even aan begonnen, maar het is geen gta III stijl. [img=http://i54.tinypic.com/mx1pg1.gif]
December 25, 201015 yr Als het niet in die stijl is hoef je het hem niet te maken, je moet maken wat ie vraagt sgg
December 27, 201015 yr Author http://i55.tinypic.com/ng22wz.jpg Hij is wel vet Misschien een kun je op een paar punten iets verbeteren? Claude mag wel iets prominenter in beeld komen (iets groter) Iets minder het "grunge" effect? Mark B. (in text) mag gewoon recht in het beeld komen (net als in mijn huidige sig)
December 30, 201015 yr Ik heb er ook nog een gemaakt in de traditionele stijl. [img=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/30/1293705690-120.jpg]
Hallo allemaal!
Aangezien ik al een tijdje aan het prutsen ben voor een signature van GTA III, en er niet echt uitkom qua inspiratie wil ik aan iemand vragen om een signature te maken voor mij
Type: Signature
Stijl: Grunge/strak.
Grootte: 500x150 (standaard)
Voorbeeld: Klik Klik2
Tekst: Mark B.
Rand: Ligt aan de signature.
Kleuren: Ik heb geen bepaalde voorkeuren.
Render (optioneel):
Extra (optioneel): Als het maar in de traditionele GTA III stijl is
.
Edited by Mark B.